Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا با اذعان به شکست واشنگتن در تصویب قطعنامه ضدایرانی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران مدعی شد که این اتفاق تعجب‌آور نبود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا امتناع فرانسه، آلمان و بریتانیا را در حمایت از آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی این سازمان علیه ایران، ناامیدکننده خواند اما گفت که این تحول، تعجب‌آور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، اوبرایان در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: ما امروز باختیم اما هنوز تمام نشده است.

منابع خبری گزارش دادند قطعنامه آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد. خبرنگار سی‌بی‌اس در سازمان ملل گزارش داد قطعنامه آمریکا با ۱۱ رأی ممتنع، ۲ رأی موافق و ۲ رأی مخالف به تصویب نرسید.

آمریکا و جمهوری دومینیک به این قطعنامه رأی مثبت دادند، چین و روسیه به آن رأی مخالف دادند و بقیه اعضا رأی ممتنع دادند.

«کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش گفت که دولت این کشور در روزهای آینده تلاش خواهد کرد با استفاده از مکانیسم ماشه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران را احیا کند.

«مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا هم بعد از شکست این قطعنامه بیانیه‌ای صادر کرد و گفت این کشور به تلاش خود برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: مشاور امنیت ملی آمریکا رابرت اوبراین تمدید تحریم تسلیحاتی برای تمدید تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، بامداد جمعه شورای امنیت برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد نشست رای گیری کرد که با وتوی آمریکا شکست خورد.

در این رأی‌گیری، ۱۲ عضو شورای امنیت به قطعنامه رأی مثبت دادند.

در پی وتوی آمریکا، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل گفت ایالات متحده چشمان خود را به روی فجایعی که در غزه، کرانه باختری و قدس شرقی در حال وقوع است، بسته است.

او همچنین این اقدام آمریکا را «تلاش ناامیدکننده برای توقف دوره اجتناب ناپذیر تاریخ» توصیف کردند و آرای انگلیس و سوئیس نیز ممتنع بود.

کد خبر 845893 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • واکنش آرمین به وتوی عضویت فلسطین: شرم آور است
  • آرمین: شرم آور است
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • خشم و درماندگی عمیق سران تل آویو از اقدام بی‌سابقه واشنگتن!
  • احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟
  • اسرائیل چند سفیر را احضار کرد
  • خشم تل آویو از کشورهایی که خواستار عضویت فلسطین در سازمان ملل متحد شدند
  • چین: سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند