Web Analytics Made Easy - Statcounter

خولیو مالدینی، از روزنامه‌نگاران و کارشناسان مشهور فوتبال اسپانیا اعلام کرده شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ تبعات زیادی برای بارسایی‌ها خواهد داشت.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته اتفاق عجیبی در لیسبون افتاد و در جریان یک دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ با ۸ گل بارسلونا را تحقیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان بازی بسیاری از رسانه‌ها از احتمالا اخراج ستین خبر دادند و حتی بعضی از صفحات هوادارای بارسلونا هم به نقل از منابع غیر رسمی این خبر را اعلام کردند.

خولیو مالدینی، کارشناس مشهور رسانه مارکا که در زمینه فوتبال اسپانیا فعالیت می‌کند باور دارد این شکست عواقب سنگینی برای تمام اعضای بارسلونا خواهد داشت. او پس از پایان بازی گفته: شکست بارسلونا مقابل بایرن مونیخ یک سونامی است که تبعاتش گریبانگیر همه خواهد شد. از ستین و بارتومئو گرفته تا لوئیس سوارز بازیکن.

گفتنی است پس از پایان بازی، بارتومئو اعلام کرده حالا وقت تصمیمات مهم است و می‌توان این حرف او را جدایی احتمالی ستین دانست. جرارد پیکه هم گفته اگر بارسا نیاز به خون تازه داشته باشد و قرار شود بازیکنانی جدید به این تیم بپیوندد حاضر است این تیم را ترک کند.

فصل برای بارسلونا شب گذشته به پایان رسید و باید دید تصمیم مدیران بارسلونا برای ادامه همکاری با کادر فنی فعلی چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا مارکا تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا در بازی مقابل پاری سن ژرمن از دقیقه ۳۰، ۱۰ نفره شد تا بازی ۴ بر ۲ برده را با شکست ۶ بر ۴ در مجموع عوض کند.

در بازی برگشت به میزبانی بارسلونا در حالی که این تیم بازی رفت را ۳ بر ۲ در فرانسه برده بود و در این بازی هم ۱ بر صفر پیش بود روی خطای ندافع اروگوئه‌ای تیم بارسلونا او از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی ۱ بر صفر را با شکست ۴ بر ۱ عوض کرد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

ایتورالده کونزالس داور سرشناس لالیگا در مورد این بازی گفت: داور این بازی در صحنه خطا اشتباه بزرگی مرتکب شد و این صحنه خطا هم نبود چرا که بازیکن پاری سن ژرمن خود را پرتاب کرد و داور به اشتباه خطا گرفت و بازیکن بارسلونا را اخراج کرد.

در مورد این صحنه داور به کمک داور ویدیویی هم مراجعه نکرده است و نظر خودرا در زمین اعمال کرده است.این دیدار با حاشیه‌های زیادی همراه بود و داور این مسابقه ایستوان کواچ از رومانی بود که بارسلونایی‌ها معتقدند عامل شکست آنها در دیدار شب گذشته او بوده است.

داور این دیدار در پی اعتراض سرمربی تیم فوتبال بارسلونا و یکی دیگر از اعضای کادر فنی این تیم را اخراج کرد و قضاوت وی در این بازی جنجالی بود.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4