Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به تأمین سنگ آهن مجتمع ذوب آهن پاسارگاد ابلاغ شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، هیئت وزیران در جلسه مورخ 15 مرداد 1399، با پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اختصاص حداکثر تا مبلغ دو هزار میلیارد ریال اعتبار به صورت تملک دارایی های سرمایه ای برای تکمیل بازسازی تأسیسات زیربنایی آسیب دیده ناشی از زلزله سال 1396 در استان کرمانشاه موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندی ۲ قدردانی سرلشکر موسوی از فرمانده معظم کل قوا ۳ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ ۴ «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟ ۵ سازمان کنفرانس اسلامی در قبال اقدام اخیر امارات موضع گیری کند ۶ پیشنهاد یک نماینده مجلس برای جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی ۷ بازدید وزیر دفاع از میدان تست تانک های نیروی های مسلح ۸ راه اندازی پویشی برای حمایت از فعالیت‌های علمی مهمترین اخبار سیاسی روحانی: کرونا در بسیاری از استان‌ها روند نزولی پیدا کرده است/کنکور برگزار می‌شود نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند جلسات سران قوا برای دور زدن مجلس نیست/همگرایی قوای سه گانه نباید نقش پارلمان را تضعیف کند بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کرونا در بسیاری از استان‌ها روند نزولی پیدا کرده است/کنکور برگزار می‌شود دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد واکنش ائتلاف الفتح به توافق ننگین با رژیم صهیونیستی؛ درخواست برای تحریم حاکمان امارات نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از توافق با شهرک‌های صنعتی استان به منظور ایجاد شهرک فناوری با ۳۰ هکتار وسعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی قربانی امروز چهار شنبه در حاشیه کلنگ زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه‌ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه‌ی کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد‌های زیر مجموعه عملا وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

قربانی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده