Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:45:36 GMT

ستین روی لبه تیغ؛ در انتظار خبر اخراج سرمربی بارسا

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۲۸۸

ستین روی لبه تیغ؛ در انتظار خبر اخراج سرمربی بارسا

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی می‌گوید بارسلونا تصمیم به اخراج کیکه ستین سرمربی خود گرفته و او به زودی رسماً از این باشگاه اخراج خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در اینکه پس از شکست تاریخی و تحقیرآمیز 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در بازی دیشب دو تیم، وقوع زلزله‌ای بزرگ در این باشگاه حتمی است هیچ شکی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کما اینکه رئیس بارسا بارتومئو هم پس از بازی دیشب به صراحت از تغییرات بزرگ سخن گفته بود.

 

 

اما اولین تغییری که تقریباً همه روی آن متفق القول هستند برکناری کیکه ستین سرمربی بارسا است. بعد از شایعاتی که در ساعات اولیه شکست بارسا بر سر زبانها افتاد فابریزیو رومانو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی هم با یک توییت به این شایعات وزن بیشتری داد.

 

رومانو در این توییت مدعی شد بارسا تصمیم خود برای اخراج ستین را گرفته و این خبر به زودی اعلام خواهد شد.

 

رومانو در توییت خود نوشت: " بارسلونا بعد از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ تصمیم خود برای اخراج کیکه ستین را گرفته و او فصل آینده هدایت بارسا را به عهده نخواهد داشت".

 

 

این اولین بار نیست که در طی فصل اخیر شایعات درباره اخراج ستین مطرح می‌شود. ولی با افتضاح دیشب در لیسبون به نظر می‌رسد این دفعه با دفعات گذشته فرق دارد و ستین کمتر از هر زمان دیگری می‌تواند به حمایت بارتومئو امیدوار باشد. به نظر می‌رسد ماه عسل ستین و بارسا که از ماه ژانویه و با روی کار آمدن او به جای ارنستو والورده آغاز شده بود حالا به آخر خط رسیده است.

 

از مهمترین گزینه‌های جانشینی ستین و هدایت بارسا می‌توان به مائورسیو پوچتینوی آرژانتینی سرمربی سابق تاتنهام که حالا بدون تیم است اشاره کرد. ژاوی اسطوره بارسا و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یووه هم دیگر گزینه‌های مطرح برای این پست هستند.

 

 

بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!