Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:20:13 GMT

بازیگر معروف ژاپنی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۲۹۸

بازیگر معروف ژاپنی درگذشت

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تتسویا واتاری که در فیلم‌های کارگردانانی مانند سیجون سوزوکی و کینجی فوکاساکو بازی می‌کرد در ۱۰ آگوست و در ۷۸ سالگی فوت کرد. اعلام این خبر دیشب توسط خانواده او منتشر شد.

او در سال ۱۹۶۴ بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه به استدویو نیکاتسو پیوست. او خیلی زود مشغول به کار شد و در فیلم Tokyo Drifter محصول سال ۱۹۶۶ به کارگردانی سوزوکی و فیلم Outlaw: Gangster VIP محصول سال ۱۹۶۸ به کارگردانی توشی ماسودا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو این فیلم‌ها به صورت گسترده اکران شدند.

او بعد از تغییر جریان استدویوی کاریش آنجا را ترک کرد و به استودیوی استعدادیابی ایشیهارا وارد شد.

او در سال ۱۹۷۵ در فیلم اکشن Yakuza Graveyard که درباره یک شخصیت واقعی گانگستر بود قرار بود به ایفای نقش بپردازد. اما او به خاطر بازی در سریال «جنگ‌هایی بدون افتخار و انسانیت» بیمار شد و از ادامه حضور در این فیلم منع شد.

او همینطور در سریال‌های پلیسی درجه یکی چون Seibu Keisatsu و Taiyo ni Hoero بازی کرد.

بعد از مرگ ایشاهارا در سال ۱۹۸۷ او ریاست استدیو او را تا سال ۲۰۱۱ به عهده گرفت.

وی با وجود اینکه در سال ۱۹۹۱ دچار سرطان بود و در سال ۲۰۱۵ نیز سکته قلبی داشت، فهرستی از فیلم‌ها و عناوین تلویزیونی را ساخت.

برادر جوان‌تر او که همراهش در سریال «جنگ‌هایی بدون افتخار و انسانیت» به خوبی بازی کرده بود در سال ۲۰۱۷ نیز فوت کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام اوراق سلف نفتی توافق اسرائیل و امارات بازیگر ژاپنی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام اوراق سلف نفتی توافق اسرائیل و امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی

از بچگی لبخند میزدم. از اون موقع آینه پیش روم بوده تا خود واقعیمو ببینم و از همه چیز مهمتر جشمامه که خودم میفهمم چقدر مهر و عشق درونش جاریه. خوشحالم که الان، امروز هم بخوام عکس بگیرم همین ژستو میگیرم خوشحالم که سختی‌ها و مشکلات و فشار زندگیم مهر و لبخند رو ازم نگرفته؛ و کیف میکنم از اینکه هنوز خودمو تو آینه میبینم و با خودم صادق و روراست و بی پرده حرف میزنم. امروز برید سراغ آلبومتون و خودتون در کودکی رو بهتر ببینید و بشناسید. سال جدید سال شماست.

tags # بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • فرآیند پخت دو غذای محبوب و عجیب ژاپنی با کلاغ و مار توسط آشپز معروف (فیلم)
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • صداپیشه کارگاه کاستر درگذشت
  • صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • صدا پیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت