Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با حضور در شرکت بیمه آسماری ضمن دیدار و گفت وگو با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ،معاونان و مدیران این شرکت بر لزوم تقویت شرکت های بیمه مناطق آزاد تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، سید محمد کریمی در این دیدار با اشاره به اینکه شرکت‌های بیمه خصوصی توانسته اند رشد قابل توجهی را در بازار صنعت بیمه داشته باشند، گفت: سندیکا با همه توان در خدمت بیمه گران به ویژه شرکتهای مناطق آزاد است و از همه ظرفیت ها برای بهبود عملکرد آنها استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت بیمه آسماری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور دبیر کل سندیکا به روند مثبت عملکرد سندیکا پس از حضور دکتر کریمی اشاره کرد و به تعاملات سازنده این نهاد صنفی با سایر بخش های اقتصاد در جهت منافع شرکتهای بیمه اشاره نمود .
مدیرعامل شرکت بیمه آسماری در ادامه به عملکرد قابل قبول شرکت در سال گذشته اشاره کرد و افزود که بیمه آسماری در سال 1398 حدود 95 درصد افزایش پرتفوی تولید داشته است.
علیرضا یزدان دوست با تاکید بر اینکه هم اکنون شاخص های اساسی مانند پرتفو بیمه ای، نسبت خسارت و نقدینگی در شرکت بیمه آسماری مثبت می باشند، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش حق بیمه تولیدی و نیز ارائه طرح های جدید بیمه ای در سال جاری خواهیم داشت.
وی همچنین تاکید کرد که بیمه آسماری جزو معدود شرکت های دارای سود حاصل از عملیات بیمه گری در بازار بیمه بوده است.
اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه آسماری نیز در این دیدار به نقش مهم سندیکای بیمه گران ایران در هماهنگی های میان صنعت بیمه با سایر بخش ها اشاره کردند و به گفته آنها سندیکا می‌تواند در حل چالش های پیش روی صنعت بیمه نقش اساسی داشته باشد.
در پایان معاونین و مدیران شرکت بیمه آسماری در خصوص مسائل مبتلابه صنعت با دبیرکل محترم سندیکا به گفتگو پرداختند و در خصوص پیشنهادات و ارائه راهکارها بحث و تبادل نظر شد .


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بیمه آسماری بیمه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد

مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در حکم جدید خود مبنی بر انتصاب "مهدی مقیم زاده" به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

طبق اعلام شرکت توانیر، مهدی  مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پستهای مدیر دفتر پشتیبانی،بهره برداری  و برنامه ریزی و مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی 1402 که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • حسین امیرعیداللهیان با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری مکمل و دارو‌های گیاهی
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد