Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:32:31 GMT

دلگان گرمترین شهر کشور در شبانه روز گذشته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۳۴۶

دلگان گرمترین شهر کشور در شبانه روز گذشته شد

محمود دیانتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از دلگان به ترتیب «شوش» با دمای ۴۷.۶ و «دهلران» با دمای ۴۷.۲ درجه سلسیوس دومین و سومین شهرهای گرم کشور در شبانه رو گذشته بودند.

وی افزود: به طور کلی در شبانه روز گذشته دمای ۱۵ شهر سیستان و بلوچستان به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس رسید که گرمترین شهرها به ترتیب دلگان با دمای ۴۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶، هیرمند ۴۶.۹، هامون و زهک ۴۵.۳، زابل ۴۵.۱ و ایرانشهر ۴۵ درجه بودهاند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بر اساس جدیدترین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی همچنان انتظار می‌رود گرمای هوا در اکثر نقاط استان ادامه داشته باشد.

وی از ادامه وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۲۳ متر بر ثانیه معادل ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید اما تأثیر بخصوصی در دید افقی این شهر ایجاد نکرد.

دیانتی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود شدت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش رو افزایش یابد و گردوغبار حاصل ضمن کاهش دید افقی، شرایط کیفی هوا را در نقاط مستعد ناسالم کند.

برچسب‌ها دلگان سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی دلگان سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان