Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از نیوزویک، فرار یا ناپدید شدن آنابل‏، می‌توانست رویدادهای عجیب سال ۲۰۲۰ را تکمیل کند‏، اما این عروسک که باورهای ماوراء‌الطبیعی پیرامون او وجود دارد‏، ناپدید نشده است. در حقیقت‏ آنابل مدتی است دیگر ساکن موزه وارِن نیست. این موزه به دلیل نقض تعهداتش بسته شد و اشیای عتیقه‌اش اکنون توسط تونی اسپرا، داماد اد و لورن وارن نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونی اسپرا اعلام کرد این عروسک گم نشده و جایش امن است. وقتی روز جمعه‏ یک نفر با شیطنت اطلاعات صفحه ویکی‌پدیای آنابل را تغییر داد و نوشت عروسک گم شده‏، در فضای مجازی جنجال به پا شد.

اگر تا به حال آنابل را ندیده‌اید و اسمی از آن نشنیده‌اید، در اقلیت هستید. او در جهان به عروسکی مشهور است که در دنیای واقعی توسط نیروهای شیطانی تسخیر شده است. دو زن جوان صاحبان اصلی آنابل بودند و پس از آنکه این عروسک رفتارهای عجیبی از خود نشان داد و حتی برایشان یادداشت می‌گذاشت، با اد و لورن وارن دنیای واقعی تماس گرفتند. این عروسک مدتی وانمود کرد که تحت اختیار روح یک دختربچه است که مدت‌ها پیش مرده است‏، اما رفته رفته معلوم شد که روح واقعی شیطانی است که به دروغ خود را کودک معرفی کرده است. آن‌ها گزارش دادند که حتی عروسک یک بار سعی کرده لو، یکی از دخترها را خفه کند. به واسطه اد و لورن وارن، شکارچیان نه چندان خوشنام ارواح است که ما چیزی از تاریخچه این عروسک می‌دانیم. وارن‌ها این عروسک را به موزه مرموز خود در مونری کانکتیکت منتقل کردند. آن‌ها گزارش کردند که هنگام انتقال عروسک به موزه، او باعث خراب شدن ترمز ماشین آن‌ها شد و نزدیک بود جان خود را از دست بدهند. 

هر چند فرار آنابل بالقوه می‌تواند مسئله‌ای جدی باشد، فضای توئیتر پر شده است از شوخی‌هایی با مضمون ناپدید شدن این عروسک و فرار او از موزه. جالبترین‌هایشان شاید اشاره به این موضوع باشد که سال ۲۰۲۰ بسیار دیوانه‌وار است و حتی می‌توانیم در آن شاهد فرار یک عروسک شیطانی از موزه باشیم و تعجب نکنیم. کمپانی برادران وارنر قبلا به شوخی ویدیویی منتشر کرده بود با این مضمون که آنابل روزهای قرنطینه در دوره شیوع کرونا را چگونه گذرانده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 کد خبر 540359 برچسب‌ها سینمای جهان موزه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز از نیویورک‌تایمز، روز گذشته (سه‌شنبه) یک افسر اطلاعاتی ترکیه که هویت او فاش نشد، اعلام کرد دو نفر از افرادی که در ارتباط با حمله تروریستی روز جمعه به سالن کنسرتی در حومه مسکو دستگیر شده‌اند، چند هفته قبل از وقوع حمله مدتی را در استانبول سپری کرده‌اند.

روز گذشته (سه‌شنبه) ‌علی یرلیکایا وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت که دولت این کشور از ماه ژوئن (تیر) ۱۴۷ نفر را به اتهام همکاری با «داعش» در شهرهای مختلف ترکیه دستگیر کرده است.

یرلیکایا اطلاعاتی درباره اینکه چند نفر از این تعداد بعد از وقوع حمله تروریستی روز جمعه در مسکو دستگیر شده‌اند و یا چند نفر از دستگیرشدگان احتمال ارتباط داشتن با این حمله را دارند، ارائه نکرده است.

این منبع اطلاعاتی درباره ارتباط داشتن سیدرکرامی راشابالیزودا شمس‌الدین فریدونی دو مظنون دستگیر شده با حمله تروریستی روز جمعه مسکو در زمان حضور ترکیه اظهارنظر نکرد، اما افزود: به‌نظر سرویس اطلاعاتی ترکیه این افراد قبل از ورود و حضور در ترکیه دارای افکار افراط‌گرایانه بوده‌اند.

هر دو فرد مورد اشاره ملیت تاجیکستانی داشته و به‌عنوان کارگران مهاجر در روسیه زندگی می‌کردند.

راشابالیزودا در تاریخ ۵ ژوئیه وارد استانبول شده و مدت ۱۶ روز در هتلی در منطقه «فاتح» این شهر اقامت داشته است. فریدونی در تاریخ ۲۰ فوریه تحت عنوان منقضی شدن روادید روسیه خود وارد ترکیه شده و طی مدت ۶ روز اقامت در استانبول تصاویری از خود در محل اقامتش که به‌نظرمی‌رسد مسجدی در منطقه «فاتح» است، منتشر کرده است.

ترکیه باوجود عضویت در «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) درطول جنگ اوکراین روابط حسنه با مسکو را حفظ کرده است.

در زمان اوج حملات «داعش» در سوریه و عراق، چند حمله تروریستی مرگبار نیز در خاک ترکیه رخ داد، اما تعداد این حملات در سال‌های اخیر کاهش یافته است.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1225433 برچسب‌ها ترکیه روسیه

دیگر خبرها

  • ۷ مکان مرموز و ناشناخته جهان
  • ۷ مکان مرموز و ناشناخته جهان؛ از آبشار خون تا جنگلی با درختان کج
  • فرامرز اصلانی در ایران دفن می‌شود؟ وزیر ارشاد توضیح داد (فیلم)
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • بازدید بیش از ۱۰هزار نفر از موزه‌های استان اردبیل
  • عروسک هایی که مروج صنایع دستی ایران شدند+ فیلم
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از موزه های اردبیل