Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداری و منابع انسانی جنسیت: آقا حداقل لیسانس مرتبط از دانشگاه های معتبر دارای حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی مسلط به اصول نوین جذب ، ارزیابی و نگهداری منابع انسانی و جانشین پروری مسلط به اصول آموزش و ارزیابی عملکرد پرسنل آشنا به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت (ISO) مسلط به امور کارگزینی و سیستم های حضور و غیاب مسلط به نرم افزارهای office دارای مهارت ارتباطی و فن مذاکره محل فعالیت: غرب تهران حسابدار جنسیت: آقا حداقل لیسانس حسابداری مسلط به فرآیند های حسابداری انبار مسلط به نرم افزار راهکاران سیستم حداکثر 35 سال سن دارای حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه حسابداری انبار محل فعالیت: غرب تهران از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: tab_orc@yahoo.com

 

پربیننده ترین استخدام مونتاژ کار در یک شرکت دانش بنیان در تهران استخدام رئیس حسابداری در برند پاندورا در تهران استخدام طراح سازه در یک شرکت در تهران استخدام مدیر ماشینکاری با حقوق مکفی در تهران استخدام استاد کار قالبسازی در یک کارخانه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه

نمایندگان در نشست علنی امروز (دو‌شنبه، ۳ اردیبهشت‌) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کردند.

در ماده ۶ این طرح آمده است: سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.

همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛ سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.

دکتر محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • ایتالیا کمبود پزشک را از خارج جبران می‌کند
  • پیشگویی رفتار افراد با هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی رفتار انسان را پیشگویی می‌کند
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد