Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@17:13:05 GMT

تولید آزمایشی ۳نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۴۳۳

تولید آزمایشی ۳نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

به گزارش اقتصادآنلاین، داود اسماعیل پور، مدیر عامل نیرومحرکه ضمن بیان این مطلب  با اشاره به برنامه تولید شرکت نیرو محرکه در سال جاری گفت: این شرکت با هدف توسعه قوای محرکه و عرضه محصولات اتوماتیک توسط ایران خودرو، تولید محصولات جدیدی از جمله گیربکس شش دنده دستی، گیربکس شش دنده اتوماتیک AMT، گیربکس  شش دنده اتوماتیک AT و گیربکس شش دنده اتوماتیک DCT را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نیرو محرکه،خاطرنشان کرد : گروه صنعتی نیرو محرکه از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رودکه با اتکا به دانش طراحی، فناوری، نوآوری و ساخت انواع گیربکس دستی و اتوماتیک خودرو، انواع موتورسیکلت به ویژه  برقی، قطعات قوای محرکه و ارایه خدمات صنعتی و آموزشی به دنبال ایفای نقش مؤثر در زنجیره تامین صنعت خودرو و خلق ارزش پایدار از طریق فروش داخلی و صادرات برای سهامداران و سایر ذی نفعان است.

اسماعیل پور طراحی و ساخت گیربکس شش دنده دستی MT6 را از جمله محصولات  جدید این شرکت خواند و افزود: این گیربکس با هدف بهبود قابلیت رانندگی، کاهش مصرف سوخت، بهبود تعویض دنده با استفاده از سینکرونایزرهای دوبل و تریپل و سیستم تعویض دنده کابلی است که  برنامه ریزی و روند تولید آن آغاز شده و در نیمه دوم  امسال تولید آزمایشی آن کلید می خورد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه طراحی و ساخت گیربکس نیمه اتوماتیک AMT6 اظهار کرد: که این پروژه جهت استفاده در خودروهای اقتصادی با هدف افزایش رضایت مشتری و راحتی رانندگی و کاهش مصرف سوخت تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت نیرو محرکه تصریح کرد: خط مو.نتاژ گیربکس AT6 در حال نصب است و تا پایان امسال به مرحله تولید آزمایشی خواهد رسید. از ویژگی های این محصول ، سهولت در رانندگی و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

وی با اشاره به تولید محصولات آتی این شرکت، خاطرنشان کرد: از دیگر محصولات آتی نیرو محرکه، گیربکس DCT6 است. تولید این محصول نیز با هدف بهبود شتاب گیری و رضایت مشتری و هم چنین کاهش مصرف سوخت در مقایسه با سایر خودروهای گیربکس اتوماتیک صورت گرفته که با طی مراحل نهایی، در سال 1401 صحه گذاری شده و در سال 1402 به مرحله تولید آزمایشی خواهد رسید.

پربیننده ترین خودروهای 200میلیونی بازار +جدول طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا باارزش‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان کدامند؟/ سود باورنکردنی تسلا به رغم فروش کمتر بنز E250 چند؟ +جدول قیمت روز تیبا +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو ایران خودرو خودرو قیمت خودرو فروش خودرو قیمت روز خودرو پیش فروش خودرو ثبت نام خودرو نیرومحرکه شرایط ثبت نام خودرو ثبت نام ایران خودرو شرایط ثبت نام ایران خودرو سایت ثبت نام ایران خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت گیربکس شش دنده تولید آزمایشی نیرو محرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به روند پرشتاب توسعه صنعت پتروشیمی ایران گفت: ظرفیت تولید این صنعت تا پایان امسال بیش از ۱۰۰ میلیون تن خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در کنگره ملی نفت و گاز آسیا - اروپا اظهار کرد: ایران با دارا بودن ذخایر غنی نفت و گاز، جایگاه ویژه و برجسته‌ای از زمان‌های بسیار دور در نقشه انرژی جهان داشته است.

وی، ایران را لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه خواند و گفت: کشور ما به دلیل دارا بودن سواحل طولانی در خلیج فارس تا دریای عمان و اقیانوس هند به‌عنوان شاهراه عبور و حمل‌ونقل نفت، میعانات گازی، گاز مایع، محصولات مختلف پتروشیمی و دیگر محصولات به شمار می‌رود و نقش مهمی را ایفا می‌کند.

معاون وزیر نفت ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی به‌عنوان یکی از بازیگران مهم در دنیا مطرح و آماده همکاری در زمینه تولید و فروش کالاها و تجهیزات به شرکت‌ها و مشتریان همسو در سراسر جهان است.

شاهمیرزایی با اشاره به روند پرشتاب توسعه صنعت پتروشیمی ایران، یادآور شد: ظرفیت تولید این صنعت در سال ۱۴۰۲ از مرز ۹۵ میلیون تن عبور کرد و این ظرفیت تا پایان امسال بیش از ۱۰۰ میلیون تن خواهد شد.

وی با اشاره به تنوع سبد محصولات پتروشیمی ایران با بیش از ۵۵۰ گرید مختلف تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران همکاری و سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی با کشورهای همسو از جمله روسیه و کشورهای حوزه آسیای‌میانه در قطب‌های توسعه‌ای به‌ویژه در مناطق ماهشهر، چابهار و جاسک دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه ۹۷ درصد از کاتالیست‌های مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و صنایع معدنی داخلی‌سازی شده است، گفت: آمادگی کامل داریم تا با همسایگان و کشورهای همسو در زمینه‌های طراحی، اجرا، راه‌اندازی و بهره‌برداری، تعمیرات و نگهداشت تجهیزات و نیز تولید انواع فناوری‌ها و کاتالیست‌های مورد نیاز همکاری کنیم.

شاهمیرزایی افزود: ایران در تولید دانش‌فنی محصولات آمونیاک، اوره، الفین، تبدیل گاز به متانول، اتان، اتیلن و سایر فرآیندها به خودکفایی کامل رسیده است.

براساس این گزارش، کنگره ملی نفت و گاز آسیا - اروپا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور سفیر ایران در روسیه، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر انرژی فدراسیون روسیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آشنایی کامل با موتور گیرلس + نکات تکمیلی
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار