Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@14:31:09 GMT

نمک کوتینیو بر زخم «بارسا»

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۴۸۰

نمک کوتینیو بر زخم «بارسا»

بارسلونا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ خود را مقابل بایرن مونیخ متحمل شد تا مدیریت ناکارآمد این باشگاه و انتخاب نادرست یک مربی کار دست کاتالان‌ها بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیکه ستین پس از اخراج شدن والورده، نتایج ضعیفی از جمله شکست در جام حذفی، ناکامی در ال‌کلاسیکو و هدیه دادن لالیگا به رئال را برجای گذاشته اما نتیجه آخر فصل و باخت 8 بر 2 برابر بایرن مونیخ همه چیز را زیر سوال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه مارکا پس از باخت سنگین تیم ستین به حضور کوتینیو مقابل بارسلونا و نمک ستاره برزیلی روی زخم تیم کاتالانی اشاره کرده است. این روزنامه مادریدی به 2 گل و یک پاس گل کوتینیو اشاره کرد در حالی که او از دقیقه 75 وارد میدان شده بود. کوتینیو با وجود دبل مقابل بارسا خوشحالی نکرد؛ بازیکنی که قرارداد قرضی‌اش با بایرن مونیخ تمدید نشده و احتمالا آینده‌ای در بارسلونا هم نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید

تنها دو سرمربی در تاریخ بارسلونا چهار بار پیاپی نتیجه را به رئال مادرید واگذار

طرفداری | بارسلونا برای دومین‌بار در 60 سال اخیر در چهار ال‌کلاسیکوی پیاپی شکست خورد.

 دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال در حالی که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد.

بارسلونا امشب ضمن از دست دادن آخرین فرصتِ بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، برای چهارمین بازی متوالی نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد تا رکوردهای جالبی که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم، به ثبت برسند:

ژاوی پس از پاتریک او کانل در سال 1940، به دومین سرمربی تاریخ بارسلونا با رکورد چهار شکست متوالی مقابل رئال مادرید تبدیل شد. پاتریک او کانل طی فصل‌های 39-1938 و 40-1939 در چهار ال‌کلاسیکوی متوالی نتیجه را به رئال واگذار کرد.  ژاوی اولین سرمربی 84 سال اخیر بارسا با آمار چهار باخت پی‌درپی برابر رئال مادرید است. ژاوی از زمان هدایت بارسلونا، طولانی‌ترین روند باخت را مقابل رئال مادرید به ثبت رسانده‌است. سرمربی بارسلونا مقابل رئال مادرید چهار و پس از آن مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا سه شکست پیاپی را تجربه کرده‌است. بارسلونا برای دومین‌بار در 60 سال اخیر، چهار شکست متوالی را مقابل رئال مادرید تجربه کرد. در این بازه زمانی، بارسا تنها حد فاصل سال‌های 2020 تا 2022 با ثبت پنج باخت پیاپی مقابل رقیب سنتی آمار بدتری دارد. بلوگرانا در طول تاریخ خود تنها پنچ بار مقابل رئال مادرید، چهار باخت پشت سر هم را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!