Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@09:31:03 GMT

آغاز مراسم بزرگداشت حقوق بشر اسلامي

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۵۱۴

آغاز مراسم بزرگداشت حقوق بشر اسلامي

خبرگزاری آریا- مراسم بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت اسلامی با حضور رئیس دستگاه قضا آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این مراسم قرار است در چهار بخش جوایز حقوق بشر اسلامی اهدا شود.
در حوزه مدافعان سلامت خانواده شهید دکتر طهماسبی رئیس بیمارستان آمل جایزه نخست را دریافت می‌کند.
در حوزه حامیان حقوق عامه؛ حشتمی رئیس دادگستری استان تهران که پیش از این مسئولیت حقوق عامه را در دستگاه قضا داشته است، جایزه دیگر حقوق بشر اسلامی را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین همسران پنج ناخدای کشتی‌هایی که محموله بنزین جمهوری اسلامی ایران را به ویزوئلا منتقل کردند، جوایز حقوق بشر اسلامی را دریافت می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، در این مراسم همچنین در حوزه دفاع از مستضعفان، جایزه ویژه سردار سلیمانی به سید عبدالملک بدرالدین حوثی دبیر کل انصارالله یمن، شهید ابومهدی مهندس و مرحوم رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اختصاص یافته است که به نمایندگان و خانواده آن‌ها اهدا می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراسم بزرگداشت حقوق بشر اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کورد جفرسون جایزه پل سلوین ۲۰۲۴ انجمن نویسندگان شاخه غربی آمریکا را برای نوشتن فیلمنامه «داستان آمریکایی» دریافت خواهد کرد. او این جایزه را در مراسم جوایز انجمن نویسندگان که ۱۴ آوریل در هالیوود پالادیوم برگزار می‌شود، دریافت خواهد کرد.

جفرسون فیلمنامه «داستان آمریکایی» را با اقتباس از کتاب «پاک کردن» اثر پرسیوال اورت نوشت و کارگردانی فیلم را هم انجام داد. در حالی که فیلم وی با اقبال زیادی روبه‌رو شده، جفرسون به تازگی جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را هم دریافت کرده است.

«داستان آمریکایی» با بازی جفری رایت، داستان یک نویسنده سیاه‌پوست سرخورده را دنبال می‌کند که از روی لج رمانی مملو از کلیشه‌های سیاه‌پوست می‌نویسد که از قضا به یک موفقیت بزرگ بدل می‌شود. این فیلم تحسین منتقدان را هم برانگیخت و نامزد ۴ جایزه اسکار دیگر از جمله بهترین فیلم شد.

جفرسون پیش از این برای طیف وسیعی از فیلم‌ها و برنامه‌ها از جمله «پشیمانی بازمانده»، «نمایش شبانه با لری ویلمور»، «جای خوب»، «استاد هیچ‌کدام»، «جانشینی»، «نگهبانان» و «ایستگاه ۱۹» فیلمنامه نوشته است.

ربکا لنکیویچ، ویل برسون و شاکا کینگ، بری جنکینز، کنی و کیت لوکاس از دریافت‌کنندگان پیشین جایزه پل سلوین هستند.

کد خبر 6063489

دیگر خبرها

  • کریستوفر نولان و همسرش شوالیه شدند
  • کریستوفر نولان و همسرش شوالیه می‌شوند
  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت مرحوم زهرا شجاعی
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • بزرگداشت پدر ویراستاری نوین در عالم نشر و فرهنگ ایران
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی