Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@17:56:29 GMT

خاطره بازی با «پاتال و آرزوهای کوچک»

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۵۹۹

خاطره بازی با «پاتال و آرزوهای کوچک»

فیلم سینمایی «پاتال و آرزوهای کوچک» به کارگردانی «مسعود کرامتی»، سه شنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، این فیلم درباره وحید است که آرزوهای ناممکنی در سر می پروراند با موجودی عجیب به نام پاتال که از یک کره جغرافیایی بیرون می آید آشنا می شود. پاتال به شرط آن که وحید اجازه بدهد او به سرزمین اصلی اش بازگردد می پذیرد آرزوهای ناممکن اما کوچک او را متحقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او و خواهرش به جای پدر و مادرشان در می آیند و پدر و مادرشان به جای آن ها و هر کدام وظایف دیگری را انجام می دهند، اما در ساعاتی بعد او پشیمان از وضع پیش آمده از پاتال در خواست می کند که اوضاع را به روال گذشته برگرداند، پس از آن، با موافقت وحید، پاتال غیب می شود.

فریبا سجادی حسینی، سهیلا تیلاوی، حمید صالحین، اقدس صحت بخش و فرید سجادی در فیلم سینمایی «پاتال و آرزوهای کوچک» بازی کرده اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد