Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:45:55 GMT

شهید سلیمانی فرهنگ و روح ورزش را در متن کار جاری کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۶۳۱

شهید سلیمانی فرهنگ و روح ورزش را در متن کار جاری کرد

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: حاج قاسم یک ورزشکار رشته پهلوانی بود که فرهنگ و روح ورزش را در متن کار جاری کرد. - اخبار استانها -

میثم پاریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه ورزشکاران استان کرمان خاطرات زیادی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارند اظهار داشت: بعضی از این ورزشکاران مدال افتخار خود را تقدیم سردار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک پهلوان تمام عیار است و طبق مستنداتی که وجود دارد حاج قاسم از سال 53 تا 60 که ابتدای جنگ تحمیلی است ورزشکار رشته پهلوانی بوده است گفت: در این زمینه مستندات و عکس‌هایی نیز وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: سردار سلیمانی یک شخصیت فراملی است و جا دارد سردار سلیمانی به‌ عنوان پهلوان دیار کریمان در جهان معرفی شود و در این زمینه جام‌های مختلف ورزشی به نام و یاد سردار سلیمانی پیش‌بینی و اجرا شود.

10 برنامه شاخص ملی با محوریت سردار سلیمانی در استان کرمان برگزار می‌شوداز مشکلات شیوع کرونا و سهم‌خواهی‌ها تا آخرین وضعیت بازپس‌گیری اماکن ورزشی در استان کرمانمدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصاویر

وی با بیان اینکه معرفی سردار سلیمانی به‌ عنوان پهلوان ورزشی درس‌های زیادی برای جامعه ورزشی و جوانان ما دارد گفت: این مسئله نشان می‌دهد که زمانی ورزشکاران ما موفق خواهند بود که فرهنگ و روح ورزش در متن کار آنها عملیاتی شود.

پاریزی با اشاره به اینکه اولویت ورزش باید حاکمیت اخلاق در ورزش باشد افزود: امروز هیچ الگویی بهتر از سردار سلیمانی وجود ندارد و ورزشکاران در هر سطحی می‌توانند از شهید سلیمانی الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه مزار حاج قاسم به یک زیارتگاه در استان کرمان تبدیل شده است گفت: بدون استثناء افرادی که از سراسر کشور برای ورزش به استان کرمان می‌آیند، از تیم‌های ورزشی، ورزشکاران پیشکسوت و یا مسئولان هیئت‌ها و فدراسیون‌های ورزشی بلافاصله بعد از پیاده شدن از هواپیما به گلزار شهدای کرمان برای زیارت مزار سردار دل‌ها می‌آیند و به این حضور و زیارت افتخار می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: لازم است که فدراسیون‌های ورزشی کشور جام‌هایی به نام و یاد سردار سلیمانی در تقویم ورزشی خود در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی پیش‌بینی کنند تا نام این سردار پرافتخار جهان اسلام بیش از گذشته در دنیا بدرخشد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P1357/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی استان کرمان بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان: الگوپذیری از شهید سلیمانی سبب تقویت جبهه مقاومت می‌شود‌ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: مکتب حاج قاسم خط‌کشی جناحی ندارد / شهید سلیمانی دنبال مچ‌گیری نبود معرفی هنرمندانه مکتب حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری استان کرمان پیگیری می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان: الگوپذیری از شهید سلیمانی سبب تقویت جبهه مقاومت می‌شود‌ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: مکتب حاج قاسم خط‌کشی جناحی ندارد / شهید سلیمانی دنبال مچ‌گیری نبود معرفی هنرمندانه مکتب حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری استان کرمان پیگیری می‌شود واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ گزارشات تسنیم نتیجه داد؛ شهرداری سنندج برای حفظ بنای تاریخی پای کار آمد/ "حمام شیشه" مرمت می‌شود ۵ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۶ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۷ بیش از ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج کارگری خراسان رضوی توزیع شد ۸ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم واکنش عطوان به خیانت امارات: انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی استان کرمان سردار قاسم سلیمانی استان کرمان ورزش و جوانان استان کرمان سردار سلیمانی مکتب حاج قاسم قاسم سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خدا قوت به دیدنش رفته بودم. وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

خبرنگار صداوسیما از قول فرمانده هوافضای سپاه: در عملیات علیه اسرائیل، از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت