Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: رسانه‌ها «آرامش روانی و امنیت ذهنی یا همان احساس امنیت و آرامش افکار عمومی» را میان مردم ارتقاء ببخشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، «سردار علی آزادی»، آذرماه 97 در حالی به‌عنوان فرمانده انتظامی کردستان جانشین «سردار مسعود خرم‌نیا» شد که فرمانده پیشین انتظامی استان جایگاهی مقبول در میان مردم داشت و به همین دلیل در ابتدای کار، برآوردها این بود که فرمانده جدید انتظامی کردستان کار سختی پیش‌رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا حدود 19 ماه از حضور «سردار آزادی» فرمانده انتظامی استان در کردستان گذشته است، وی از آنجا که قبلاً در کردستان خدمت کرده و از آن مهم‌تر، خود کُرد است و با فرهنگ مردم این دیار، آشنایی کامل داشته، همین موارد به وی کمک کرده که بتواند در عمل به وظایفش، بیش از محاسبات و انتظارات موفق عمل کند.

یکی از ویژگی‌های فرمانده انتظامی کردستان در عین تعامل با مردم، اقتدار و قاطعیت در عمل به وظایف است؛ مقابله با قاچاق کالا از زمان حضور وی در کردستان و به‌ویژه در سال‌جاری که با حفظ سمت، به‌عنوان دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان انتخاب شده، شدت یافته و این امر را می‌توان از نکات قوت عملکرد مجموعه انتظامی استان در سال جهش تولید دانست.

حفظ کرامت مردم در عین عمل به قانون از باورهای قلبی فرمانده انتظامی کردستان است که بارها در جلسات بر آن تأکید و خود به آن عمل کرده است.

یکی از نکات مثبت دیگری که در کارنامه «سردار آزادی» فرمانده انتظامی کردستان قابل کتمان نیست، باورمندی وی به ظرفیت‌های رسانه در یاری رساندن به پلیس است.

اواخر هفته قبل در دفتر کار فرمانده انتظامی استان کردستان با «سردار آزادی» دیداری کردیم؛ دیدار اگرچه کوتاه بود و به مناسبت اهدای تمثال مبارک «امام خامنه‌ای» از سوی خبرگزاری تسنیم به این فرمانده خدوم انجام گرفت اما فرصتی فراهم شد تا ما هم به‌عنوان نماینده افکار عمومی از رویکرد مردم‌مدارانه وی تقدیر کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: «جهش تولید» سبب رفع مشکلات و نیازهای کشور می‌شوداهدای تمثال امام خامنه‌ای به نماینده خبرگان رهبری در دفتر استانی تسنیم کردستان + عکس

فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه رسانه‌ها در انعکاس اقدامات پلیس اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس خدمات و فعالیت‌های پلیس و مدافعان امنیت و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنینی، «آرامش روانی و امنیت ذهنی یا همان احساس امنیت و آرامش افکار عمومی» را میان مردم ارتقاء ببخشند.

وی گفت: خوشبختانه تعامل خوبی میان نیروی انتظامی و خبرگزاری تسنیم برقرار بوده و این رسانه همواره در زمینه انعکاس اخبار انتظامی کردستان پیشگام بوده است.

سردار آزادی افزود: تعامل و تلاش خبرنگاران تسنیم در زمینه انعکاس فعالیت‌های نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و آسایش مردم در استان جای قدردانی دارد.

در پایان این دیدار تمثال مبارک مقام معظم رهبری از سوی خبرگزاری تسنیم به فرمانده انتظامی استان کردستان اهدا شد.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... رصد شبانه‌روزی فعالیت اوباش در فضای مجازی/ برخورد قاطع پلیس با عوامل ناامنی در کشور درگیری مسلحانه پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان؛ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد سردار اشتری: زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس تا پایان سال تکمیل می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رصد شبانه‌روزی فعالیت اوباش در فضای مجازی/ برخورد قاطع پلیس با عوامل ناامنی در کشور درگیری مسلحانه پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان؛ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد سردار اشتری: زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس تا پایان سال تکمیل می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ گزارشات تسنیم نتیجه داد؛ شهرداری سنندج برای حفظ بنای تاریخی پای کار آمد/ "حمام شیشه" مرمت می‌شود ۵ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۶ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۷ بیش از ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج کارگری خراسان رضوی توزیع شد ۸ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم واکنش عطوان به خیانت امارات: انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان فرمانده انتظامی کردستان خبرگزاری تسنیم افکار عمومی سردار آزادی میان مردم رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند

سردار یحیی الهی در همایش اصناف و بازاریان خرم آباد که به منظور حمایت از طرح عفاف و حجاب در سالن جوزه هنری شهرستان خرم آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و با اشاره به هدف قرار گرفتن اصل نظام و دستاورد‌های آن از سوی دشمنان، پایبندی مردم به اصول انقلاب و حفظ حجاب را مهمترین وصیت شهدا خواند و خاطرنشان کرد: تذکر لسانی و امر به معروف وظیفه همه است.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اصناف و بازریان در اجرای طرح‌های انتظامی و پشتیبانی از پلیس و نقش بی بدیل آنان در امنیت روانی جامعه گفت: اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت و آرامش جامعه در طول تاریخ بوده اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عفاف و حجاب را خواست و مطالبه به حق مردم عنوان کرد و گفت: دشمن با جنگ روانی و هزینه‌های زیاد به دنبال کم رنگ جلوه دادن تلاش‌های فعالان عرصه عفاف و حجاب است و با ترویج و القاء فرهنگ غرب می‌کوشد ارزش‌های والای انقلاب عظیم اسلامی ما را از بین ببرند که مردم و مسئولین می‌بایست هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشند و تک تک زنان و مردان ما این حیله دشمن را شناخته و با آن مبارزه می‌کنند.

وی از عفاف و حجاب به عنوان مهمترین ارزش فرهنگی و اجتماعی، که جامعه اسلامی ایران با دیگر جواع بشری متمایزمی کند نام برد و عنوان کرد: ما در کنار بازار و تجارت خانه هایمان اولین چیزی که بنا می‌کردیم مساجد بودند و این نشانه تدین و تعصب دینی و باور اعتقادی بازاریان ما بود و هیئت‌های مذهبی که در بازار‌های ما شکل گرفت نتیجه دین باوری اصناف بازاریان بود.

سردار الهی در ادامه گفت: حجاب و عفاف یک انتخاب همیشگی در بین زنان و مردان غیرتمند این استان و ایران زمین بوده و این فرهنگ همیشگی و دیرینه است و ما مفتخریم در هر جای ایران و لرستان قدم می‌گذاریم و حاضر می‌شویم با سربلندی و گردنی افراشته از فرهنگ و تمدن خودمان دفاع و صحبت می‌کنیم و یکی از موضوعات و ویژگی‌های مهم این فرهنگ غنی در استان و کشورمان عفت و پاکدامنی و زندگی عفیفانه است که الحمدالله رب العالمین ما به برکت نظام جمهوری اسلامی این امر مهم را در کانون گرم خانواده هایمان شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که به حمد خدا در لرستان در حوزه عفاف و حجاب مشکل خاصی نداریم گفت: بد حجابی و کم حجابی در استان ولایتمداری، چون لرستان کمش هم زیاد است، لذا انتظار می‌رود همگان بخصوص خانواده‌ها و اصناف و بازاریان با امر و نهی از منکر موارد هرچند کوچکی که می‌بینند تذکر دهند و مار را در این امر مهم یاری نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد