Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:55:00 GMT

ورود پهنه کاشمر و بجستان به مرحله صدور پروانه اکتشاف تا پایان شهریور

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۶۷۲

ورود پهنه کاشمر و بجستان به مرحله صدور پروانه اکتشاف تا پایان شهریور

‍‍‍‍‍‍

رئیس هیات عامل ایمیدرو از ورود پهنه کاشمر و بجستان به مرحله صدور پروانه اکتشاف تا پایان شهریور خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور در نشست پایش فعالیت های معدنی ایمیدرو در خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن بخش مرکزی، شمالی و شرق کشور در کمربند مس، شرکت ملی مس اجرای مطالعات اکتشافی به وسعت 63 هزار کیلومتر مربع را اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق اعلام همکاران شرکت مس، ارائه درخواست صدور پروانه اکتشاف 35 محدوده مستعد معدنی (1357کیلومتر مربع) برای انجام مطالعات تفصیلی و نیز معرفی 69 محدوده مستعد معدنی (882 کیلومترمربع) برای واگذاری به واجدان شرایط، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کرمان، جنوب کرمان و آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

اتمام فاز پی جویی، زودتر از زمان برنامه ریزی
رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه پهنه 20 هزار کیلومتر مربعی کاشمر و بجستان به عنوان بخشی از کمربند مس به شمار می رود، گفت: فاز شناسایی و پی جویی این پهنه به رغم وسعت زیاد و برنامه ریزی یک ساله، با رعایت کیفیت ارائه خدمات، طی 9 ماه به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: تا پایان شهریور، 10 محدوده مستعد معدنی معرفی و پس از صدور پروانه اکتشاف برای این پهنه، شرکت مس وارد مرحله جذب سرمایه گذار خواهد شد.
وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهمترین کریدور رفع مشکلات کشور
جواد نیک بین، نماینده کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در این نشست با بیان اینکه مهمترین کریدور رفع مشکلات کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: ایجاد رفاه برای مردم از طریق این وزارتخانه میسر است و باید سهم این حوزه در اقتصاد، توسعه یابد.

وی ادامه داد: توسعه بخش معدن، یکی از مهمترین بخش هاست که با ایجاد ارزش افزوده در مواد معدنی، می توانیم برای کشور درآمدزایی کنیم.

وی ادامه داد: رابطه صنعت و علم همچون کشورهای خارجی، باید به صورت مستقیم باشد تا با ورود افراد متخصص، کارآمدی ها بیشتر شود و سرمایه ها هدر نرود.

در این نشست، پتانسیل های معدنی مطرح شده از سوی کارگروه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در منطقه خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت.

در نشست مذکور، حمید رضا مس فروش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، اردشیر سعد محمدی، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس، سیدرضا عظیمی، مجری و دبیر کارگروه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک، علی اصغر زاده، مدیر اکتشاف ایمیدرو، حسام مقدم علی، معاون بهره برداری و اکتشاف ایمپاسکو حضور داشتند.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,78/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم ۲ تولیدکننده بزرگی که زمانی کفش واکس می‌زد + فیلم ۳ مخالفت شدید کشورهای اروپایی با تحریم های آمریکا علیه خط لوله گاز روسیه ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۵|هر اونس طلا ۱۹۴۵ دلار شد ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۵|پیش بینی رگبار باران در برخی استان ها تا چهارشنبه/ کاهش محسوس دما در شمال ۶ فروش اوراق سلف نفتی وزارت نفت با مصوبه شورای سران متفاوت است ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۴| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در برخی استان ها ۸ وزارت صمت را این روزها چه کسی اداره می‌کند؟ مهمترین اخبار اقتصادی حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم واریزی/ تاخیر ۱۲۰۰۰ متقاضی در واریز آورده اولیه سیل نعمت است یا نقمت؟ «علاج تحریم»|اتکا به توان داخلی راهکار اصلی تقویت اقتصاد است فروش اوراق سلف نفتی وزارت نفت با مصوبه شورای سران متفاوت است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم واکنش عطوان به خیانت امارات: انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدور پروانه اکتشاف معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی توسط کمیسیون تخصصی صدور پروانه‌های بهداشتی موسسه‌های تولیدی غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و داروی اهواز صادر شد.

در این کمیسیون تخصصی که با حضور دکتر مهدوی نیا معاون غذا و دارو برگزار شد، ضمن صدور ۳ پروانه ثبت منبع تاسیس و بهره برداری و ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاهی بررسی و تایید شد.

در پایان یادآور می‌شود: جلسه درخواست‌ها و نامه‌های متقاضیان در واحد مدیریت نظارت وارزیابی فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی این معاونت بررسی و رای لازم صادر شد.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی