Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا قنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این راستا همچنین ۲۰ کانون تخصصی در این شهرستان راه‌اندازی شده ‌است، افزود: هر کسی بسته به تجربه و ظرفیت و تخصص خود می‌تواند در یکی از این کانون‌ها در راه گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان و بیماران و مستمندان به ارایه خدمت بپردازد.

وی همچنین با بیان اینکه از اقشار مختلف مردم برای پیوستن به این کانون‌ها دعوت و استقبال می‌شود، اضافه کرد: کسانی که دارای توانمندی، ظرفیت و تخصص هستند و می‌توانند مشکلی از مشکلات نیازمندان را برطرف کنند، از عضویت آنان در کانون‌های تخصصی و محله‌ای خدمت رضوی استقبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده آستان قدس رضوی در میاندوآب گفت: خادمیار به این معنی نیست که تنها انتظار توفیق خدمت در حرم مطهر امام رضا (ع) را داشته باشد، بلکه خادمیار رضوی در این مقطع زمانی باید در محله و شهر خود با عضویت در کانون‌های تخصصی و محله‌ای که ایجاد شده بسته به نوع تجربه و تخصص و ظرفیت‌شان مشارکت کنند.

تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری فرهنگی و ارایه خدمات به محرومان و نیازمندان و استفاده از توان و ظرفیت افراد متخصص کانون‌ها و مجموعه‌های تخصصی در خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان در سراسر کشور با نام و یاد امام رضا (ع) از اهداف تشکیل این کانون‌هاست.

در اجرای منشور هفت‌گانه حکم مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی مبنی برخدمت به زائران، ضعفا و همچنین خدمت به مجاوران و مستمندان و مستضعفان و نظر به ظرفیت معنوی بی‌بدیل آستان قدس رضوی و با بهره‌گیری از توان مراکز و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی و اجتماعی ساز و کاری تحت عنوان کانون‌های خادمیاران رضوی در سراسر کشور به عنوان نقطه آغاز این حرکت پیش‌بینی شده است.

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب نیز در سال ۱۳۸۶ در همین راستا تاسیس شده و در طول سال با اجرای برنامه‌های خیرخواهانه با مشارکت افراد نیکوکار این شهرستان در جهت محرومیت‌زدایی جامعه گام برمی‌دارد.

برچسب‌ها آستان قدس رضوی امام رضا میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی امام رضا میاندوآب آستان قدس رضوی امام رضا میاندوآب آستان قدس رضوی کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است