Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:08:13 GMT

۲۵ واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۷۱۳

۲۵ واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد

امیر بهزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اماکن که شامل قلیان سرا، آرایشگاه زنانه، سوپر مارکت، کبابی، سوپرمارکت، کافی‌شاپ و نانوایی است، توسط بازرسان بهداشت و به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل شد. 

وی ادامه داد: روز گذشته نیز یکی از مزون سراهای عروسی و نانوایی سطح این شهر به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط هشدار شیوع کرونا با هماهنگی اماکن، نیروی انتظامی و بازرسان بهداشت حرفه‌ای شناسایی و پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: در مدت اجرای طرح تشدید مبارزه با کرونا، ۱۸ نفر از کارشناسان بهداشت محیط در قالب ۹ تیم ۲ نفره از ساعت ۸ تا ۲۰ از واحدهای صنفی با حضور ادارات شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نظارت بر اماکن عمومی ادارات و واحدهای صنفی بازدیدهای بهداشتی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های پیشگیری از بیماری کرونا را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۹۰ یا ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت محیط این شهرستان تماس و تخلفات بهداشتی را گزارش دهند.

طرح پلمب واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و کسانی که اقدام به قانون‌شکنی و فک پلمب کنند برابر حکم مقام قضایی مورد پیگیرد و برخورد جدی قرار می‌گیرند.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد بهداشت و سلامت ویروس کرونا مهاباد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود