Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره بر انطباق سال مالی و سال تحصیلی در این دانشگاه از واگذاری مدیریت درآمد و هزینه به استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از شهریور 99 خبر داد.

احمد حیدری در حاشیه شانزدهمین جلسه هیئت امنای  دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد که کلیات بودجه سال مالی 1399-1400 این استان پیش‌بینی و تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از واگذاری مدیریت درآمد و هزینه به استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از شهریور 99 خبر داد و افزود: بررسی روند مالی، دانشجویی و مباحث درآمد و هزینه دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر مواردی است که مقرر شد افزایش، کاهش یا ثبات شهریه رشته‌های مختلف در ترم آینده در اختیار هیئت امنای استانی قرار گیرد.

وی به دیگر مصوبات هیئت امنای شانزدهم استان همدان اشاره و تشریح کرد: پیشنهاد اعضای کمیسیون دائمی و هیئت نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیئت امنا، پیشنهاد خزانه‌دار واحدهای دانشگاهی استان همدان،  تعیین تکلیف ساختمان آموزشی مرکز کبودرآهنگ و آمفی تئاتر واحد همدان و  پیگیری مصوبات جلسات قبل هیئت امنا از دیگر دستورات این جلسه بود که مصوبات مورد نیاز را اخذ کرد.

حیدری با تأکید بر پیوند دانشگاه با مسائل و مشکلات بنیادین جامعه تصریح کرد: در سال جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، حل چالش‌های اجتماعی و مسائل مورد نیاز مردم مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی گرفته شد و البته در استان همدان کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش در راستای خلق منابع مالی پایدار و ارتباط مؤثر و مستمر با سایر دستگاه‌های اجرایی در استان نیز مدنظر قرار گرفت و راهبردها و راهکارهای مؤثر استخراج شد.

حیدری، دانشگاه آزاد اسلامی را پایگاهی علمی معرفی کرد که با دستان مردم ایجاد شده است و افزود: ضرورت دارد تمام خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حل مسائل مردم صرف شود. با ظرفیت عظیم اعضای هیئت علمی توانمند، کارمندان کاردان و زیرساخت‌های کم‌نظیر منابع فوق‌العاده برنامه‌های مدونی را تدارک می‌بیند که در راستای تولید علم، جهش تولید و تبدیل علم به ثروتی که منافع آن به مردم منطقه و استان واصل شود.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: سخنگوی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی درآمد و هزینه استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا