Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به همراه گروه‌ های جهادی داوطلب و سازماندهی شده مجموعه خود، برای رفع چهره محرومیت از نقاط کم ‌برخوردار استان گیلان تلاش می‌کند و به همین دلیل یکی از اولویت های ما اجرای پروژه های عام المنفعه در مناطق محروم گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج سازندگی علاوه بر پروژه ‌های ساخت مسکن محرومان ، طرح ‌های عمرانی دیگری را نیز در حوزه‌ های مختلف پیگیری می‌کند که اجرای پروژه‌های زودبازده به ویژه در روستاها از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین رسیدگی بیشتر به وضعیت مناطق صعب‌ العبور گیلان و بردن خدمات رفاهی و عمرانی به این مناطق نیز یکی از رسالت های بسیج سازندگی است و با وجود تمام سختی‌ ها، انجام این کار را تقبل کرده چون این توانمندی به خوبی در مجموعه بسیج سازندگی وجود دارد و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت گیلان اقدام کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کزد: برخورداری مردم به ویژه اهالی ساکن در مناطق محروم گیلان از خدمات رفاهی و ضروری زندگی، یکی از اهداف بزرگی است که این مجموعه دنبال می‌کند و گرچه شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور شده ، اما بدون شک تمام این گرفتاری‌ها با همدلی رفع می‌شوند. 

وی به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری نیز اشاره و تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برای تحقق این شعار تلاش می‌کند که در این راستا کمک به اشتغال و توسعه گیلان، با نگاه به توانمندی ‌های موجود در استان راهبردی است که مورد توجه بسیج سازندگی قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان  اظهار کرد: استقرار گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان گیلان در مناطق مختلف به ‌صورت محله محور و یا پایگاه محور نیز مورد تاکید است و  قرار است هر کدام از گروه ‌های جهادی در حوزه استحفاظی که برای آنان مشخص شده در عرض سه الی پنج سال نسبت به شناخت مشکلات مردم و سپس برطرف کردن معضلات آنان اقدام کنند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رشت مشارکت اجتماعی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رشت مشارکت اجتماعی گیلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رشت مشارکت اجتماعی گیلان سپاه قدس گیلان بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده

علیرضا عبدیان گفت: تیم واکنش سریع آبفا کرمان، شامل: ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه تیم های امداد رسانی ما در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز، برای رفع حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: خوشبختانه تا کنون تاسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد:  همچنین تانکر‌های سیار آبرسانی به‌منظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی می‌شوند در آماده‌باش قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود