Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، یزدان سیف اظهار داشت: حدود ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تن گندم تا ۲۵ مرداد ماه خریداری شده که در مقایسه با ۲۵ مرداد ماه سال گذشته، رشد ۸ درصدی داشته است که به مرور زمان این افزایش خرید بیشتر می‌شود. در حال حاضر مراکز خرید در ۳۱ استان آماده تحویل گندم کشاورزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شده است. تاکنون ۹۲ درصد از پول گندم‌های تحولی به مراکز خرید تسویه شده است.

وی افزود: ارزش کل خرید تضمینی گندم به ۱۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: تاکنون ۲۶۳ هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش حدود ۱,۱۸۱ میلیارد تومان خریداری شده است.

سیف گفت: خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان هم در کشور شروع و در استان‌های خوزستان وکرمان ۴۶۰ تن از این محصول خریداری شده است.

کد خبر 4998799

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید گندم خرید تضمینی گندم کلزا یزدان سیف وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا بورس قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا بانک مرکزی ایران دارا دوم ایالات متحده آمریکا تولید نفت سهام عدالت بازار سهام قیمت نفت روسیه شاخص کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان