Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@10:05:56 GMT

ورود مسعود به ماجرای مینو!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۷۵۴

ورود مسعود به ماجرای مینو!

ایسکانیوز - مهسا حسینی/ مدت کوتاهی پیش، احمد سعادتمند اعلام کرد قصد دارد مواد خوراکی اختصاصی برند استقلال را به بازار عرضه کند. این مواد خوراکی قرار بود در پک های مخصوص به بازار عرضه شود و برای استقلال درآمدزایی محسوب می شد.
در فضای مجازی نیز عده ای موافق و عده ای مخالف این موضوع بودند. موافقان بر این عقیده بودند که اکثر باشگاه های بزرگ دنیا با این کار سالانه سود خوبی دارند و می توانند بخش بزرگی از بدهی های خود را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، مخالفان با تمسخر قصد داشتند کار سعادتمند را بی ارزش کنند‌ و با راه اندازی هشتگ پفک آبی در فضای مجازی به نوعی موضوع را مسخره کردند.

حمله به پیج مینو در اینستاگرام

از این موضوع مدت زیادی نگذشته بود که احمد سعادتمند اعلام کرد که با شرکت مینو به عنوان اسپانسر به توافق رسیده اند و به زودی خط خوراکی برند مخصوص استقلال راه اندازی خواهد شد.
پس از اعلام این خبر، هواداران پرسپولیس با حمله به پیج اینستاگرامی شرکت مینو، اعلام کردند که قصد دارند این برند را تحریم کنند. این موضوع باعث شد مدیران مینو احساس خطر کنند که مبادا سهام آن ها سقوط کند پس تصمیم گرفتند که بین دو باشگاه تعادل برقرار کنند.

عقد قرارداد با پرسپولیس

چند روزی از این موضوع گذشت که شرکت مینو اعلام کرد با پرسپولیس نیز قراردادی خواهد بست تا این باشگاه هم بتواند مثل استقلال از خدمات این برند بهره مند شود. این موضوع تا حدودی جو را به حالت قبلی برگرداند و هواداران امیدوار شدند که با پول دریافتی از شرکت مینو، تا حدودی مشکلات مالی خود را حل کنند.

بدهی زیاد، موجودی کم

کمتر هواداری پیدا می شود که این روزها در جریان مشکلات مالی باشگاه های پایتخت نباشد. عمده ترین بدهی این روزها برای استقلال پول بویان و شفر است که رقم قابل توجهی می باشد و مدیران تا کنون نتوانسته اند این پول را پرداخت کنند. همانطور که قبلاً شنیدیم، باشگاه استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است و برای رهایی از این محرومیت باید بدهی این دو نفر را پرداخت کند. از سوی دیگر، پرسپولیس پول زیادی به برانکو ایوانکوویچ بدهکار است و جریمه های احتمالی زیادی نیز این تیم را تهدید می کند و می تواند مشکلات زیادی را برای پرسپولیس رقم بزند.

پرداخت رقم قابل توجه مینو به سرخابی ها

طبق شنیده ها، شرکت مینو قصد داشت به هر باشگاه پایتخت، ۲۰ میلیارد تومان پرداخت کند. این رقم می توانست استقلال و پرسپولیس را تا مدتی از خطر دور کند اما چرا این اتفاق تا به این لحظه نیفتاده است؟

پرسپولیس دست دست کرد، مینو پشیمان شد!

شنیده شد، پرسپولیس با دست دست کردن و به نوعی کش دادن مدت زمان توافق با برند مینو، باعث شده این برند از پرداخت رقم مذکور پشیمان شده و فعلا دست نگه دارد.

چرا دست دست کردن؟

اگر به دنبال چرایی دست دست کردن قرمز ها باشید باید اینطور به این سوال پاسخ داد که پرسپولیس برای پشت پیراهن خود، چندی پیش با اسپانسری به توافق رسید. از طرفی مینو نیز خواستار این موضوع بود که تبلیغ این برند، پشت پیراهن قرار بگیرد و این موضوع کمی باشگاه پرسپولیس را به دردسر می انداخت.

۲۰ میلیارد، پول کمی نبود!

در این شرایط حساس، ۲۰ میلیارد تومان برای دو باشگاه رقم زیادی محسوب می شد که باشگاه پرسپولیس به گویی با دست دست کردن در این داستان مقصر شناخته می شود. چرا که این پول می توانست کمک شایانی به آنها کند‌.

مسعود وارد می شود

به نظر می رسد، پس از عدم مدیریت باشگاه ها در موضوع عقد قرارداد و دریافت پول و با توجه به اوضاع و شرایط حساس دوتیم، مسعود سلطانی فر شخصا به این موضوع ورود کند تا بتواند این مشکل را هرچه سریع تر حل کند. این عجله صرفا برای به دردسر نیفتادن دو باشگاه پایتخت است.

عجله کنید، وقت تنگ است

باید دید که در آینده چه اتفاقی بین برند مینو و سرخابی ها خواهد افتاد.
هرچند باشگاه ها زمان زیادی ندارند و هر روزی که می گذرد آن ها بیشتر به دردسر می افتند. پس باید فرصت را غنیمت شمرده و سریعتر جهت دریافت پول با برند مینو به توافق برسند.

351 / 351 استقلال پرسپولیس شرکت مینو فوتبال ایران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش احمد سعادتمند مهدی رسول پناه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس شرکت مینو فوتبال ایران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش احمد سعادتمند مهدی رسول پناه دست دست کردن دست دست باشگاه ها شرکت مینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش ورزش سه از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می کند.
سرمربی برزیلی در هفته های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم  و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیزها را درگیر می کند.

در واقع به نظر می رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

دیگر خبرها

  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • خاطره مسعود فروتن از چگونگی ورود افراد به جعبه رادیو + فیلم
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مردم
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی
  • عیادت رضا درویش و محمود خوردبین از مسعود اسکویی
  • ورود مجلس به ماجرای حمله مسلحانه به منازل جنگل‌بانان