Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: این تیم از سال ۲۰۱۷ تا به الان در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده و با شیوع ویروس کرونا هفت ماه است که تیم رها شده و اطلاعی از وضعیت بازیکنان ندارم.

محمد ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات والیبال ناشنوایان تا پایان ۲۰۲۰ لغو شد و مسابقات قهرمانی کشور نیز که قرار بود در سال جاری برگزار شود، امکان برگزاری این مسابقات نیز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هفت ماه است که اطلاعی از وضعیت بازیکنان ندارم و در جریان تمرینات آنها نیستم. ما در سال گذشته قبل از شیوع کرونا دو دوره اردو برگزار کردیم و توانستیم ۱۲ نفر از بازیکنان برتر والیبال ناشنوایان را شناسایی کنیم. قرار بود با برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری ۱۰ بازیکن دیگر را نیز شناسایی کنیم تا ۲۲ بازیکن به تیم ملی دعوت کنیم که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا تمام برنامه ریزی ها به هم ریخت و الان در جریان نیستم که این تیم در چه وضعیتی قرار دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان تصریح کرد: آخرین باری که این تیم در تورنمنت برون مرزی شرکت کرده، سال ۲۰۱۷ المپیک ناشنوایان بود و بعد از این تاریخ تا به امروز امکان حضور در هیچ تورنمنتی را نداشته، امسال نیز قرار بود خرداد ماه در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کنیم که این تورنمنت نیز از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

وی درباره جوان گرایی در این تیم افزود: زمانی که در سال ۲۰۱۳ سرمربیگری تیم ملی والیبال ناشنوایان را بر عهده گرفتم ارنج سنی بازیکنان حتی به ۵۰ سال نیز می رسید. با پشتوانه سازی که در آن زمان صورت گرفت ما توانستیم چند بازیکن جوان و خوبی را به تیم ملی والیبال ناشنوایان دعوت کنیم. از آن تاریخ تا به امروز دیگر جوان گرایی در تیم صورت نگرفت و سعی داشتیم این تیم را قبل از شرکت در المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان که پاییز سال آینده در برزیل برگزار می شود، دوباره جوان گرایی در این تیم صورت بگیرد که متاسفانه با توجه به شیوع کرونا تصور نمی کنم شرایط برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با چنین شرایطی تصور می کنید در صورت شرکت در المپیک ناشنوایان به نتایج خوبی دست پیدا کنید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در المپیک ناشنوایان برزیل به نتایج خوبی دست پیدا کنیم باید برنامه ریزی بلند مدتی داشته باشیم و حداقل در پنج اردوی تدارکاتی شرکت کنیم تا تیم را از نظر تکنیکی و تاکتیکی برای این رویداد بزرگ آماده کنیم. 

ترکاشوند در پایان گفت: طی هفت سالی که سرمربیگری تیم را بر عهده گرفتم  نه تنهاحقوقی دریافت نکردم حتی بعضی وقت ها برای کمک به بازیکنان از جیب خود نیز هزینه کرده ام. در حال حاضر نیز کار سختی را برای آماده سازی تیم پیش رو داریم و امیدوارم این تیم را دوباره به دوره اوج قبل برسانیم تا برای المپیک ناشنوایان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد ترکاشوند تیم ملی والیبال ناشنوایان المپیک ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی