Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@21:25:31 GMT

انزوای امریکا در نیویورک

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۷۷۵

‍‍‍‍‍‍

با رد قطعنامه پیشنهادی ضدایرانی آمریکا در شورای امنیت، رویکرد خودمحورانه دولت ترامپ بار دیگر انزوا را تجربه کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  قطعنامه پیشنهادی امریکا در شرایطی رد شد که حتی متحدان نزدیکی همچون انگلیس هم که همواره مطیع و پیرو امریکا بودند، نتوانستند بهانه و دلیلی برای پذیرفتن خواسته های امریکا بیابند و به آن رای ممتنع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تنها موافقان این پیش نویس ضد ایرانی در نشست مجازی شورای امنیت، آمریکا و جمهوری دومنیکن بودند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: شکست ، قطعنامه ، ضد ایرانی ، کاخ سفید ، آمریکا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شکست قطعنامه ضد ایرانی کاخ سفید آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و در حمایت از این رژیم، چند لایحه را علیه ایران به تصویب رساند.

نشریه آمریکایی پولیتیکو در این باره گزارش داد که این لوایح شامل قطعنامه‌ای است که شعار " از نهر تا بحر فلسطین آزاد می‌گردد" را "آشکارا یهودی‌ستیزانه" اعلام کرده و خواستار محکومیت آن است.

قانون "پاسخگو کردن مقامات ارشد ایران" نیز از جمله لوایح تصویب‌شده است که خواستار ارائه گزارشی درباره دارایی‌های مقامات ارشد ایرانی است.

لایحه دیگر "قانون پاسخگویی درباره تحریم‌های ایران" است که هدف جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران را دنبال می‌کند.

"قانون تقویت ابزارها برای مقابله با استفاده از سپر انسانی" که امکان اعمال تحریم علیه نهادهایی را فراهم می‌سازد که از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

"قانون منع قاچاق کاپتاگون" نیز از دیگر موارد تصویب‌شده توسط مجلس نمایندگان آمریکا است که به موجب آن، علیه نهادهای تولیدکننده یا تسهیل‌کننده توضیع محرکی ترکیبی به نام کاپتاگون تحریم اعمال می‌شود.

افزون بر این، صادرات فناوری‌های ساخت آمریکا به ایران، به طور دائمی با تصویب "قانون عرضه نکردن تکنولوژی برای اقدامات تروریستی" ممنوع می‌شود.

"قانون پاداش ندادن به گروگان‌گیرها" نیز آمریکا را از پذیرفتن مقامات تحریم‌شده در نشست‌های سازمان ملل متحد منع می‌سازد.

"قانون تحکیم تحریم‌های ایران" نیز تصویب شد که برخی تحریم‌ها علیه ایران را دائمی می‌کند.

قطعنامه‌ای نیز تصویب شده است که از اتحادیه اروپا می‌خواهد "سریعا" سپاه پاسداران ایران را سازمانی تروریستی اعلام کند.

هنوز نشانه‌ای مبنی بر قصد سنا برای اقدامی در راستای عملی کردن هر یک از این تدابیر وجود ندارد.

اقدام ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی این انجام شده است که ایران، شامگاه شنبه، عملیات «وعده صادق» را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرد. ایران این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

کد خبر 845107 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • کربی: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفتگو است
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • رأی‌گیری جدید برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد