Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیون ابراز امیدواری کرد که تیمش با عبور از سد منچسترسیتی بتواند مدت زمان بیشتری در لیسبون بماند. 

رودی گارسیا، سرمربی المپیک لیون در کنفرانس خبری پیش از دیدار امشب (15 آگوست) تیمش در مقابل منچسترسیتی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیون، گارسیا در خصوص وضعیت مصدومان تیمش در این بازی گفت: 

ما یک جلسه تمرینی دیگر پیش از بازی خواهیم داشت و امیدوارم شک و شبه هایی که در مورد وضعیت مکسول کورنه و جیسون دنایر داریم، برطرف شود و من نیز اینگونه فکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنی تته از ناحیه عضله ساق پا احساس ناراحتی داشت اما دیروز توانست تمرین کند و مشکلی برای بازی ندارد. من امیدوارم کل بازیکنان تیم برای بازی در مقابل منچسترسیتی در دسترس باشند و نکته بسیار مهم این است که ما از نظر فیزیکی، در شرایط مناسبی قرار داریم. 

اعتماد به نفس ترکیب

حذف یوونتوس به ما اعتماد به نفس بیشتری داد. برای این که اشتها داشتن را بیاموزید، باید به خوبی غذا بخورید. ما می خواهیم مدت بیشتری در لیسبون بمانیم البته به این موضوع واقف هستیم که منچسترسیتی یکی از بزرگ ترین کاندیدهای قهرمانی در این فصل از رقابت هاست. بازی های ابتدایی مرحله یک چهارم نهایی نشان داد که غافل گیری های زیادی می تواند پیش بیاید و امیدواریم که در بازی ما در مقابل منچسترسیتی نیز این اتفاق رخ دهد و ما به اندازه دو بازی آخرمان خوب باشیم. ما به خوبی آماده شدیم و البته قانون 5 تعویض در طول یک مسابقه نیز می تواند به ما کمک کند. تعویض ها بسیار مهم خواهند بود. 

شکست منچسترسیتی در سال 2018 


این موضوع از لحاظ ذهنی به ما کمک می کند. ما قبلا در مقابل منچسترسیتی پیروز شدیم و اکنون باید در تک بازی پیروز شویم تا به مرحله بعد برسیم. کاری که لیون در سال 2018 انجام داد فوق العاده بود اما اکنون شرایط با گذشته فرق می کند و ما در مرحله حذفی رقابت ها در مقابل هم قرار گرفتیم. همه با هم متحد هستیم و برای موفقیت همدیگر به سختی تلاش خواهیم کرد و می خواهیم به مسیرمان در رقابت های اروپایی ادامه دهیم. 

سیستم 5 دفاعه لیون

ما بازی های منچسترسیتی پس از قرنطینه را تماشا کردیم. تاکتیک تیم مهم نیست و نکته مهم تر تلاش و فداکاری بازیکنان است. ما باید در این بازی دوندگی بیشتری داشته باشیم و بیشتر از بازی های قبل به حفظ توپ بپردازیم. باید بتوانیم توپ های مناسبی را به مهاجمین تیم برسانیم و در یک سوم دفاعی حریف خطرناک تر عمل کنیم. ما می دانیم که نیاز نیست تا در جنگ مالکیت توپ در مقابل منچسترسیتی به پیروزی برسیم و بیشتر از آن ها صاحب توپ و میدان باشیم. ما باید از توپ هایی که در اختیار خواهیم داشت بیشترین استفاده را بکنیم و با قدرت خود بازی خواهیم کرد. ما باید بازی تیمی آن ها را مختل کنیم و نباید بگذاریم که منچسترسیتی با استفاده از توانایی فردی بازیکنانش به ما ضربه بزند اما باید این را در نظر بگیریم که آن ها رقیب ترسناکی هستند. بحث های تاکتیکی مهم است اما چیزی که تاثیرگذار است، ذهنیت بازیکنان یک تیم است. ما همه با هم هستیم و به سختی تلاش خواهیم کرد تا ماجراجویمان را در لیگ قهرمانان ادامه دهیم. 

تغییر پست مکسول کورنه

او وینگر چپ است و به خوبی می تواند از پای راست خود استفاده کند. او می تواند کارهای زیادی انجام دهد و از تلاش کردن فراری نیست. کیفیت او بالاتر از سطح متوسط است و این کیفیت فقط مربوط به توانایی های جسمانی او نمی شود. البته او باید در جایگیری ها عملکرد بهتری داشته باشد. 

بازی پشت درهای بسته

دلمان برای هوادارانمان تنگ شده است و امیدواریم که هر چه زودتر آن ها را در کنار خود ببینیم با این حال می دانیم که همه در لیون، از ما حمایت می کنند.

حضور دو تیم فرانسوی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در صورت صعود لیون به دور بعد

این اتفاقی تاریخی خواهد بود که دو تیم فرانسوی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند و می خواهیم در این زمینه، راه پاری سن ژرمن را دنبال کنیم. با این حال این مسئله رویکرد ما را تغییر نمی دهد. بازی در فرمت رفت و برگشتی مسابقات سختی های خودش را داشت و ما در مقابل یوونتوس موفق شدیم در این فرمت به پیروزی برسیم و اکنون باید به صورت تک حذفی بازی کنیم و ممکن است شانس بالاتری برای صعود نسبت به بازی رفت و برگشتی داشته باشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل منچسترسیتی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین