Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:28:38 GMT

تولید آزمایشی ۳ نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۸۲۰

تولید آزمایشی ۳ نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

شرکت نیرومحرکه با اتکا به توان داخل و دانش مهندسان کشور، موفق شده سه نوع گیربکس دستی واتوماتیک را طراحی و به مرحله تولید آزمایشی برساند.

به گزارش مشرق به نقل از  ایکوپرس-  داود اسماعیل پور، مدیر عامل نیرومحرکه ضمن بیان این مطلب  با اشاره به برنامه تولید شرکت نیرو محرکه در سال جاری گفت: این شرکت با هدف توسعه قوای محرکه و عرضه محصولات اتوماتیک توسط ایران خودرو، تولید محصولات جدیدی از جمله گیربکس شش دنده دستی، گیربکس شش دنده اتوماتیک AMT، گیربکس  شش دنده اتوماتیک AT و گیربکس شش دنده اتوماتیک DCT را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نیرو محرکه،خاطرنشان کرد : گروه صنعتی نیرو محرکه از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رودکه با اتکا به دانش طراحی، فناوری، نوآوری و ساخت انواع گیربکس دستی و اتوماتیک خودرو، انواع موتورسیکلت به ویژه  برقی، قطعات قوای محرکه و ارایه خدمات صنعتی و آموزشی به دنبال ایفای نقش مؤثر در زنجیره تامین صنعت خودرو و خلق ارزش پایدار از طریق فروش داخلی و صادرات برای سهامداران و سایر ذی نفعان است.

اسماعیل پور طراحی و ساخت گیربکس شش دنده دستی MT۶ را از جمله محصولات  جدید این شرکت خواند و افزود: این گیربکس با هدف بهبود قابلیت رانندگی، کاهش مصرف سوخت، بهبود تعویض دنده با استفاده از سینکرونایزرهای دوبل و تریپل و سیستم تعویض دنده کابلی است که  برنامه ریزی و روند تولید آن آغاز شده و در نیمه دوم  امسال تولید آزمایشی آن کلید می خورد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه طراحی و ساخت گیربکس نیمه اتوماتیک AMT۶ اظهار کرد: که این پروژه جهت استفاده در خودروهای اقتصادی با هدف افزایش رضایت مشتری و راحتی رانندگی و کاهش مصرف سوخت تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت نیرو محرکه تصریح کرد: خط مو.نتاژ گیربکس AT۶ در حال نصب است و تا پایان امسال به مرحله تولید آزمایشی خواهد رسید. از ویژگی های این محصول ، سهولت در رانندگی و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

وی با اشاره به تولید محصولات آتی این شرکت، خاطرنشان کرد: از دیگر محصولات آتی نیرو محرکه، گیربکس DCT۶ است. تولید این محصول نیز با هدف بهبود شتاب گیری و رضایت مشتری و هم چنین کاهش مصرف سوخت در مقایسه با سایر خودروهای گیربکس اتوماتیک صورت گرفته که با طی مراحل نهایی، در سال ۱۴۰۱ صحه گذاری شده و در سال ۱۴۰۲ به مرحله تولید آزمایشی خواهد رسید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین ایران خودرو گیربکس شش دنده تولید آزمایشی نیرو محرکه شرکت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت تفاوت چشمگیری با خریدوفروش‌های دیروز ندارد و اغلب مدل‌های مختلف این کارخانه نهایتا افزایش یا کاهشی در حد و اندازه ۱۰ میلیون تومان تجربه می‌کنند.

قیمت ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای در بازار آزاد به‌عنوان مثال با افت ۱۰ میلیونی درقیاس با دیروز به یک میلیارد و ۷۰ میلیون تقلیل پیدا کرد و رانا پلاس پانوراما که ۷۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود، به‌همین اندازه ارزان شده است.

قیمت پژو پارس نسبت به دیروز پنج میلیون کم شده و در طرف مقابل پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ۲۰۷ با موتور TU ۳ و ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته با همین میزان افزایش قیمت روانه بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهد کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

سوم اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF۷ مدل ۱۴۰۳،

۸۳۵ میلیون تومان

۸۳۵ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF۷ مدل ۱۴۰۲،

۶۳۵ میلیون تومان

۶۳۵ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده ارتقایافته مدل ۱۴۰۳،

۹۸۰ میلیون تومان

۹۸۰ میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

پارس سال XU۷p مدل ۱۴۰۲،

۶۸۵ میلیون تومان

۶۸۰ میلیون تومان

۲۰۷ با موتور TU۳ مدل ۱۴۰۳،

۶۹۰ میلیون تومان

۶۹۵ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳،

۸۱۵ میلیون تومان

۸۲۰ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

یک میلیارد و ۷۰ میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل ۱۴۰۳،

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳،

۷۲۰ میلیون تومان
۷۱۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲،

۸۲۰ میلیون تومان

۸۲۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد تومان

یک میلیارد تومان

تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲،

۶۷۰ میلیون تومان

۶۷۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت ال نود در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳