Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری مشهد مقدس از مساعدت بانك صنعت و معدن در انتشار اوراق مشاركت براي اجرای پروژه خط 2 و 3 قطار شهری تقدير و تشكر كرد.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، محمدرضا كلائي شهردار مشهد مقدس با ارسال تقديرنامه اي از تلاش هاي اين بانك در انتشار و فروش اوراق مشارکت به ارزش ۶ هزار میلیارد ريال و به ضمانت و عاملیت اين بانك قدرداني نمود؛ در بخشي از متن اين پيام تقدير آمده است:

تلاش هاي مؤثر جهت پيشرفت اين مرز و بوم، حسن استفاده از عطيه الهي و قابل تقدير و تشكر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدينوسيله مراتب قدرداني خود بابت مساعدت، همدلي و تلاش هاي بي وقفه در انتشار اوراق مالي اسلامي قطار شهري مشهد در سالهاي 99-98 را با تقديم اين لوح سپاس ابراز مي دارم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن پول نیوز اوراق مشارکت قطار شهری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین،مجتبی سرلک معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همچنین ۴۵ پروانه اکتشاف و پنج عدد گواهی کشف در حوزه معادن استان صادر شد،

وی افزود: در سال گذشته حقوق دولتی وصول شده معادن استان قم به ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

سرلک با تاکید بر رصد مستمر وضعیت صادرات استان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۳۳ میلیون دلار صادرات انواع محصولات بوده است؛ همچنین در سال گذشته ۱۶ نمایشگاه در راستای معرفی کالاهای صادراتی قم در این استان برگزار شد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم بیان کرد: از تعداد ۴۷ هزار و ۱۳۰ بازرسی در سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۶۹۵۹ پرونده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تشکیل شده است؛ همچنین تعداد پرونده‌های متشکله در حوزه قاچاق ۱۹۸ مورد به ارزش ۱۹ میلیارد ریال بوده است.

تحقق ۱۰۳ درصدی تعهد اشتغال در صمت قم

وی با اشاره به تحقق ۱۰۳ درصدی ایجاد اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال گذشته، اظهار کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال ۱۴۰۲، ۵۰۰۰ نفر بوده که بر اساس آمار سامانه رصد در سال گذشته اشتغالزایی برای ۵۱۷۱ نفر یعنی بیش از تعهدات محقق شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم در پایان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در مجموع تعداد ۳۰۹ پرونده در بخش صنعت قم به‌منظور دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۱ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌ که ۱۳۸ مورد آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • تلاش کودک فلسطینی برای جمع‌آوری اوراق قرآن پس از بمباران غزه + فیلم
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد 
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود