Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ سید علی اکبر حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور گفت: کمک‌های مردم نیک اندیش و سخاوتمند شهرستان نیشابور در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه در دو مرحله به اقشار کم بضاعت و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اهدا شده است.

او افزود: این افراد به همت پایگاه‌های بسیج، مساجد، هیات امنا و ائمه جماعات، کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش تا عید قربان ۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد تومان بین نیازمندان شهرستان نیشابور توزیع شده است.

سرهنگ حسینی بیان کرد: مرحله دوم این رزمایش در سه دوره از عید قربان تا عید غدیر، دهه اول محرم و دهه آخر صفر نیز در دستور کار قرار گرفته که در دوره اول یعنی از عید قربان تا عید غدیر در قالب برنامه نذر هر مسجد یک قربانی، حدود ۶۰۴ گوسفند، گاو و شتر در مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات قربانی و گوشت آن در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

او تصریح کرد: در روز عید غدیر نیز، پخت غذای گرم، اطعام و توزیع سبد‌های کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان نیشابور انجام شده است. در این مرحله تاکنون حدود ۱۰ هزار سبد معیشتی توزیع شده که ارزش هر سبد غذایی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بوده است، همچنین ۴۵۰ سبد معیشتی نیز توسط بنیاد مستضعفان به ارزش ۲۲۵ میلیون تومان در بین اقشار کم درآمد توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور تاکید کرد: در این مرحله همچنین تا کنون هشت هزار و ۷۰۰ بسته سبد بهداشتی شامل ضدعفونی دست و سطوح، دستکش و ماسک بوده که به مناطق کم برخوردار و خانواده‌هایی که در قرنطینه بوده اند، اهدا شده است.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: ۴۵ کارگاه تولید ماسک به همت نیرو‌های بسیجی این شهرستان فعال است و تاکنون بیش از یک میلیون ۳۰۰ هزار ماسک در این کارگاه‌ها دوخته و به صورت رایگان در مناطق کم برخوردار این شهرستان تقسیم شده است.

او گفت: پیش بینی می‌کنیم در مرحله دوم این رزمایش مانند مرحله اول ۵۰ هزار سبد معیشیتی به همت مردم خداجوی و خیرین این شهرستان جمع آوری و در اختیار اقشار نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا قرار گیرد.


انتهای پیام//ر. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه مقابله با تبعات اقتصادی کرونا سپاه نیشابور توزیع سبدهای معیشتی شهرستان نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان