Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@06:55:30 GMT

صف‌ فروش ۱۲هزار میلیارد تومانی بورس تهران!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۸۴۹

صف‌ فروش ۱۲هزار میلیارد تومانی بورس تهران!

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید ونیکی، سیتا و ولپارس به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران ۴۱۰ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش شپنا، شتران و خودرو در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۸۹ میلیارد تومان (۶۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر چهار هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان (۳۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک دی (دی) به ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"سایر واسطه‌گری‌های مالی" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای شش هزار و ۹۳ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن دو هزار و ۸۹ میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه "فرآورده‌های نفتی" با فشار فروش ۲۱۷ هزار میلیارد تومانی همراه است.

 

 

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۵مرداد ماه ۱۳۹۹ طلا به خاک سیاه نشست قیمت دلار خودروهای 200میلیونی بازار +جدول پیش بینی همتی از آینده دلار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سهام سهام عدالت بورس بازار سرمایه بازار سهام شاخص بورس تهران آموزش بورس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟