Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بوعلی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی متعلق به ایران نیست، متعلق به جهان و تاریخ است، گفت: رفتار امروز جهان غرب در مواجه با جهان اسلام دارد، باید توسط رسانه ها برای مردم، تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 25 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رفتار امروز جهان غرب در مواجه با جهان اسلام دارد، باید توسط رسانه ها برای مردم، تبیین شود، گفت: یکی از نظریه پردازان غربی گفته بود که نهایت مبارزه با تروریست باید به مدرنیته شدن اسلام برسد، آنان بر همین رویه حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه آنچه که در جهان اسلام رخ داد برای بد نام کردن اسلام بود و آنان از هیچ شقاوتی فروگذار نکردند، افزود: آنان جنایت ها را در مناطق سنی نشین انجام می دادند ولی شعار آنان این بود که می خواستند شیعه را از بین ببرند، پای آنان به این مناطق باز نشد و اگر پای آنان به این مناطق باز می شد چه فجایعی راه می انداختند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی متعلق به ایران نیست، متعلق به جهان و تاریخ است، یادآور شد: این سردار بزرگ خدمت های عظیمی به اسلام و مسلمین کرد.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه در غرب نگاه خوبی به شرقی ها و اسلام ندارند، یادآور شد: اگر سواد بالا و فن بدرد بخور خودشان را داشته باشید به درد آنان می خورید و گرنه یک آدم درجه چندم هستید، این اسلام است که انسان ها را به دید انسانیت نگاه می کند، ایرانی ها زودتر و بهتر از بقیه، اسلام را پذیرفتند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج رسانه فارس سپاه فجر فارس شیراز جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان امروز در نشست خبری با نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد گفت: ابتدا باید از نخست‌وزیر و دولت پاکستان به خاطر میزبانی از هیات جمهوری اسلامی ایران تشکر کنم؛ ما امروز در شهر زیبای اسلام‌آباد هستیم و از همین سخن‌گاه، به مردم بسیار خوب و دین‌مدار پاکستان عرض سلام و احترام دارم.

وی‌افزود: به همه خانواده‌های پاکستانی در جای جای این کشور از طرف رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، ابلاغ سلام دارم.

آیت‌الله رییسی اضافه کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطینی و غزه و حق و عدالت دفاع کرده‌اند و همواره در خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زده‌اند، افتخار می‌کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085413

دیگر خبرها

  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال