Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@08:45:51 GMT

تکسیرا سرمربی سپاهان شد تا نویدکیا فکر کند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۹۰۱

تکسیرا سرمربی سپاهان شد تا نویدکیا فکر کند

خبرگزاری میزان- باشگاه سپاهان اصفهان تکسیرای پرتغالی را برای دو بازی به طور موقت به عنوان سرمربی انتخاب کرد تا در پایان فصل جواب نهایی را از محرم نویدکیا بگیرد. تاریخ انتشار: 11:55 - 25 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۷۵۸

خبرگزاری میزان- سپاهان قطعا فصل آینده را با تکسیرا شروع نمی‌کند و قرار نیست او سرمربی دائمی طلایی‌پوشان بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، طبق شنیده‌ها، قرار است محرم نویدکیا بعد از مدتی فکر کردن روی شرایط قبول هدایت سپاهان، پس از سنجیدن شرایط، نظر قطعی را بابت هدایت این تیم به سپاهانی‌ها اعلام کند. آن‌چه مسلم است، محرم محبوبیت زیادی بین هواداران سپاهان دارد و نسبت به سایر گزینه‌ها، از شانس بیشتری برای هدایت تیم در فصل آینده برخوردار است. حتی گفته می‌شود به میان آمدن نام یکسری افراد مثل جواد نکونام، برانکو ایوانکوویچ یا استراماچونی، بازی با نام‌هاست تا حضور محرم بدون حاشیه باشد.

پیش از این شنیده می‌شد اگر سپاهان اصفهان سهمیه آسیا را نگیرد، محرم نویدکیا قبول مسئولیت می‌کند و در صورتی که باشگاه به سهمیه آسیایی برسد، باشگاه باید به دنبال فرد دیگری برود!

بیشتر بخوانید: بختیاری‌زاده: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم/ شرایط خوبی برای دیدار با سپاهان داریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان تکسیرا سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مهمانی خصوصی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم مهمانی خصوصی به کارگردانی حسن هدایت و نویسندگی حسن قلی‌زاده، محمد بزرگ‌نیا، حسن هدایت و بهنام دیانی محصول سال 1365 است. پس از کودتای 28 مرداد 1332 سه محکوم سیاسی عضو حزب توده ایران و یک محکوم عادی، هنگام انتقال به زندان می‌گریزند و به خانه یکی از اعضای وزارت امور خارجه، که یک میهمانی در آن برگزار شده، هجوم می‌برند و همه را به گروگان می‌گیرند. قرار می‌شود میهمانان به حکم قرعه دو تن را از میان خود انتخاب کنند تا محکومان فراری به پشتوانه آن دو از کشور خارج شوند... . هادی اسلامی، محمد برسوزیان، علی ترابی، اصغر زمانی، منوچهر حامدی، سعید عباسی، خسرو دستگیر، التفات قربانی، توران مهرزاد، میترا قمصری، سهیلا ریاحی، کیومرث ملک‌مطیعی و پرویز پورحسینی در این فیلم مقابل دوربین مرتضی رستگار بازی کردند. موسیقی متن از آثاری از پیتر چایکوفسکی و فرانتس شوبرت است و حسن هدایت این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • سکانس‌هایی از فیلم مهمانی خصوصی
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • سوال روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در استان ایلام
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏