Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بیمه آسماری با بیان اینکه این شرکت در سال 98 حدود 95 درصد افزایش پرتفوی تولیدی داشته است، گفت این شرکت جزو معدود شرکت‌های دارای سود حاصل از عملیات بیمه‌گری در بازار بیمه بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، علیرضا یزدان‌دوست در جریان بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از بیمه آسماری این موضوع را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار به روند مثبت عملکرد سندیکا پس از حضور سیدمحمد کریمی اشاره کرد و به تعاملات سازنده این نهاد صنفی با سایر بخش‌های اقتصاد در جهت منافع شرکت‌های بیمه اشاره کرد.
یزدان دوست در ادامه به عملکرد قابل قبول شرکت در سال گذشته اشاره کرد و افزود که بیمه آسماری در سال 1398 حدود 95 درصد افزایش پرتفوی تولید داشته است. وی با تاکید بر اینکه هم اکنون شاخص‌های اساسی مانند پرتفو بیمه‌ای، نسبت خسارت و نقدینگی در شرکت بیمه آسماری مثبت هستند، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش حق بیمه تولیدی و نیز ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ای در سال جاری خواهیم داشت.
مدیرعامل بیمه آسماری همچنین تاکید کرد که این شرکت جزو معدود شرکت‌های دارای سود حاصل از عملیات بیمه گری در بازار بیمه بوده است. سید محمد کریمی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شرکت‌های بیمه خصوصی توانسته‌اند رشد قابل توجهی را در بازار صنعت بیمه داشته باشند، گفت: سندیکا با همه توان در خدمت بیمه‌گران به ویژه شرکت‌های مناطق آزاد است و از همه ظرفیت‌ها برای بهبود عملکرد آنها استفاده خواهد کرد.
اعضای هیات مدیره شرکت بیمه آسماری نیز در این دیدار به نقش مهم سندیکای بیمه گران ایران در هماهنگی‌های میان صنعت بیمه با سایر بخش‌ها اشاره کردند و به گفته آنها سندیکا می‌تواند در حل چالش‌های پیش روی صنعت بیمه نقش اساسی داشته باشد.
در پایان معاونین و مدیران شرکت بیمه آسماری در خصوص مسائل مبتلا به صنعت با دبیرکل سندیکا به گفت‌وگو پرداختند و در خصوص پیشنهادات و ارائه راهکارها بحث و تبادل نظر شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه آسماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر صندق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اصفهان گفت: مادران غیر شاغل روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنها از اول فروردین ۱۳۹۶ به بعد است، می‌توانند تا ۳۱ فروردین برای استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی شامل (از کار افتادگی، بازنشستگی، بازماندگان متوفا و نقل و انتقال سوابق) ثبت نام کنند.
کیانوش کازرونی افزود: مادران دارای سه فرزند می‌توانند با مراجعه به سایت www.roostaa.ir و ورود به بخش (ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیر شاغل)) ثبت نام کنند.
وی گفت: این قانون شامل زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری است و از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعمال می‌شود.
کازرونی با بیان اینکه اولویت تکمیل ثبت نام با مشمولانی است، که منطبق با فراخوان، شرایط لازم را احراز و زودتر اقدام به ثبت نام کرده باشند، افزود: حق بیمه مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسه‌های کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
مدیر صندق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اصفهان گفت: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است
سه هزار و ۹۱۵ نفر از زنان روستایی و عشایری استان اصفهان تحت پوشش صندوق بیمه قرار دارند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری مکمل و دارو‌های گیاهی
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  •  مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند
  • مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بالاتر رایگان بیمه می‌شوند
  • تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مادران روستایی دارای ۳ فرزند
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • مادران دارای سه فرزند برای بیمه رایگان شناسایی شوند