Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:28:04 GMT

مرگ راکب موتورسیکلت حین لایی‌کشی در باغ‌آذری

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۹۴۷

مرگ راکب موتورسیکلت حین لایی‌کشی در باغ‌آذری

‍‍‍‍‍‍

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از مرگ راکب موتورسیکلتی خبر داد که با سرعت زیاد و لایی‌کشی، در حال تردد در مسیر خلاف جهت درخزانه باغ‌آذری بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ احسان مؤمنی با اعلام خبر تصادف مرگبار دو موتورسیکلت با یکدیگر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 21:15 شب گذشته یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر خزانه باغ‌آذری (منطقه 16)  حین حرکت در مسیر خلاف جهت  با  سرعت زیاد و لایی‌کشی و در زمانیکه قصد انجام حرکات نمایشی را داشت به شدت با موتورسیکلت دیگری در همین مسیر که در جهت خود در حال تردد بود، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این حادثه متأسفانه راکب موتورسیکلتی که خلاف جهت در حال حرکت بوده پس از برخورد با زمین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله و پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی  منطقه 16  پلیس راهور پایتخت، در نشانی اعلامی حادثه حضور یافتند و به ایمن‌سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار و به بررسی علل این تصادف پرداختند.

به گفته این مقام انتظامی، علت این حادثه سرعت زیاد و حرکت خلاف جهت  راکب موتورسیکلت  نخست است که در این رابطه کروکی فوتی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری شد.

مؤمنی ضمن هشدار جدی به  راکبین موتور سیکلت از آنها خواست  با رعایت قانون از بروز اینگونه حوادث جلوگیری و از سرعت، سبقت، لایی‌کشی، حرکات مخاطره‌آمیز و همچنین از حرکت در مسیر خلاف جهت خودداری کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

تصادف شدید و واژگونی 2 دستگاه خاور در خیابان شهید باقری + تصاویریک کشته و 4 مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با عابران‌پیاده در بزرگراه بعثت

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای حوادث راهور بیشتر بخوانید... تصادف شدید و واژگونی ۲ دستگاه خاور در خیابان شهید باقری + تصاویر یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با عابران‌پیاده در بزرگراه بعثت نخستین تصادف مرگبار در آزادراه تهران ـ شمال/ مرگ راکب موتورسیکلت سنگین قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصادف شدید و واژگونی ۲ دستگاه خاور در خیابان شهید باقری + تصاویر یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با عابران‌پیاده در بزرگراه بعثت نخستین تصادف مرگبار در آزادراه تهران ـ شمال/ مرگ راکب موتورسیکلت سنگین واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای حوادث راهور پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۲ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۳ انفجار و آتش‌سوزی شدید در ساختمان ۴ طبقه در خیابان فخر رازی + فیلم و تصاویر ۴ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد ۵ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم ۶ آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان ۷ دانش‌آموزان با لباس رسمی در کلاس مجازی حاضر شوند ۸ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات مهمترین اخبار اجتماعی مشخص نیست حدود ۵۰ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" برای چه کسر می‌شود؟!/ عدم صداقت مسئولان و هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان هنوز هیچ داروی مؤثر و قطعی برای کرونا مورد تأیید قرار نگرفته است چالش‌ جدید "محسن هاشمی" برای تصدی مجدد ریاست شورای شهر تهران تأثیر معابر غیراستاندارد بر افزایش زمان رسیدن اورژانس به بیمار مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم واکنش عطوان به خیانت امارات: انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث جاده ای حوادث راهور حوادث جاده ای حوادث راهور مرگ راکب موتورسیکلت لایی کشی خلاف جهت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم

لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه را مشاهده می کنید.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد