Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – سپهر علی‌یاری، در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه جمع صف‌های خرید به حدود هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش حدوداً ۱۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «ونیکی»، «سیتا» و «ولپارس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام ونیکی ۴۱۰ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «شپنا»، «شتران» و «خودرو» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۸۹ میلیارد تومان (۶۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر چهار هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان (۳۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بانک دی (دی) به ۱.۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"سایر واسطه‌گری‌های مالی" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای شش هزار و ۹۳ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن دو هزار و ۸۹ میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه "فرآورده‌های نفتی" با فشار فروش ۲۱۷ هزار میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۶ درصد از ۱۳ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۵۶ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به بیش از ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

پربیننده ترین سهام عدالت در ریزش اخیر شاخص بورس نقش داشت تحلیل هفتگی بورس با هاشم آردم +فیلم مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله / حنای صندوق‌های دولتی دیگر رنگی ندارد فیلترها و فرمول‌های مهم و کاربردی بورس نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سهام سهامداران صف های خرید صف های خرید و فروش سهام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در راستای سیاست فروش شفاف زعفران در بورس و استقبال متقاضیان در عرضه زعفران در فروردین ماه، ۱۵۰۰ کیلو زعفران دیگر از زعفران‌های سال ۱۴۰۱ تعاونی‌های روستایی، فردا در بورس کالا عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان تعاون روستایی این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

سرنخ مافیای زعفران پیدا شد | از ورود زعفران به بورس راضی نیستیم؛ پای مافیا در کار بود

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶/۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲/۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶/۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱/۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹/۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳/۱۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰/۰۵ درصد) است.

گفتنی است در عرصه نخست زعفران تعاونی‌های روستایی در سال جاری که در فروردین ماه برگزار شد، بیش از چهار برابر کالای عرضه شده، در زمان برگزاری آن عرضه متقاضی خرید شرکت کرده بودند.

کد خبر 846616 برچسب‌ها بورس کالا زعفران استان خراسان رضوی ایران

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!