Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پارسامهر مدیر آموزش و پرورش بناب  در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه از اسفند ماه سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا، مدارس تعطیل و آموزش مجازی آغاز شد، گفت:سال تحصیلی جدید از پانزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود و بر اساس برنامه ابلاغی، سه برنامه ریزی برای شرایط سفید، زرد و قرمز در شهرستان ارائه شده تا تحصیل و آموزش تعطیل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در شرایط فعلی ۲ هزار و ۴۴۸ نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در بناب به شبکه شاد دسترسی ندارند و این رقم بیش از هشت درصد دانش آموزان شهرستان را شامل می‌شود.

پارسامهر از خیرین مدرسه یار و همچنین مسئولان شهرستان و مدیران واحد‌های تولیدی خواست تا در قالب کمک‌های مومنانه نسبت به تامین امکانات مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت اقدام کنند تا در این شرایط دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود معلم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعداد‌های بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها و ایجاد شور و نشاط بین آنهاست.

قیطاسی استعداد یابی، آموزش و اعزام دانش آموزان به عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها برای آموزش به دانش آموزان و همسالان خود را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی نرجس هم گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست ساخته‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

خانم شیخ محمودی افزود: پخت انواع غذا‌های سنتی، پخت نان محلی و برپایی سیاه چادر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه