Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حرکت جهادی صورت گرفته در کنترل بیماری کرونا گفت: بخش عمده ای از وضعیت پایدار بیماری کرونا در استان مرهون تلاش و همکاری سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی و جهادی در اقناع مردمی، کمک های مومنانه و تامین اقلام بهداشتی است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در مراسم روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی که با حضور معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور و نمایندگان برخی تشکل های استانی در استانداری برگزار شد، با تبریک این رویداد به فعالین عرصه سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: به همه مدیران ابلاغ شده تا ضمن همکاری شان و جایگاه سازمانهای مردم نهاد را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مدیری همکاری لازم را نداشت سازمانهای مردم نهاد اطلاع بدهند.

وی مشارکت اجتماعی را مصداق امنیت ملی، نشاط اجتماعی، رضایت عمومی برای حفظ منافع ملی دانست و گفت: با تحقق مشارکت اجتماعی سرفصل های مهمی چون ایمنی جامعه، کاهش خطر پذیری و نشاط اجتماعی تحقق می یابد.

شهریاری با قدردانی از همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این امر را مصداق عینی مشارکت اجتماعی دانست و گفت: مردم و سازمان های مردم برای کنترل بیماری کرونا تلاش های قابل تقدیری در حوزه های تامین اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، بسته های معیشتی و آگاهسازی عمومی از خود نشان دادند.

استاندار آذربایجان غربی نقش سازمان های مردم نهاد در آگاهسازی اجرای مراسمات ماه محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، چیره نشدن باور بی تفاوتی و عادی شدن شرایط کرونایی را بسیار برجسته دانست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سمن استاندار آذربایجان غربی سازمان مردم نهاد تشکل های مردم نهاد سازمان های مردم مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم با رفع موانع و نظارت عمومی

وزیر اقتصاد گفت: مردم علیرغم مشارکت بیشتر با تسهیل در کسب و کارها می توانند بر اطلاعات و ظرفیت های اجرایی موجود نظارت و مدیریت داشته باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در گفتگو با برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: جزء جدیدی که در شعار امسال پررنگ شده استفاده از ظرفیتهای مردمی و مشارکت عامه است که سالها از آن محروم بودیم.

خاندوزی افزود: از ابتدای شروع دولت تلاش شد تا با برداشتن موانع تولید و کسب، از ظرفیت همگانی مردم استفاده شود؛ ولی در سال جدید سعی می شود تا با ارائه اطلاعات کافی و بدور از محرمانگی ظرفیتهای موجود، شرایط را برای صاحبنظران، مردم و رسانه ها مهیا کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان داشت: یکی از راهبردهای جدید دولت، باز کردن فضای جدید برای استفاده از فضای مدیریتی است تا بعنوان سهامداران واقعی در همه استان ها نمایندگانی از مردم در پروژهای مهم و سودآور مدیریت و مشارکت داشته باشند.

خاندوزی با اشاره به بسترسازی لازم برای استفاده از سپرده های مردم در تولید به جای مسیرهای غیرمولد و تورم زا گفت: مقرر شد تا همه وزارتخانه ها ظرفیتهای لازم و سودآور خود را برای سرمایه گذاری و استفاده در تولید و صنعت معرفی و بستر سازی لازم را جهت مشارکت حداکثری مردم اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطاله امور در دستگاه های اداری، مانع تولید است
  • مشارکت مردم با رفع موانع و نظارت عمومی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • آلمان: کمک‌های بشردوستانه باید بدون مانع وارد غزه شوند