Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:41:13 GMT

۳۳ تن برنج قاچاق در شهرستان سراوان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۱۱۰

۳۳ تن برنج قاچاق در شهرستان سراوان توقیف شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی شهرستان سراوان سیستان وبلوچستان از کشف ۳۳ تن برنج قاچاق در بازرسی از دو دستگاه تریلی کشنده خبر داد.

سرهنگ داریوش سرگلزایی گفت: مأموران ایست بازرسی گشت محور سراوان-خاش در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آنها ۳۳ تن و ۱۳۰کیلوگرم برنج فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش برنج های کشف شده را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه دو متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با مخلان نظام اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا به نوعی که حمایت از تولید ملی محسوب می شود، اظهار داشت: تمرکز بر اعضای باندها و شبکه های قاچاق کالا و ارز، مجرمان سازمان یافته و نیز تغییر رویکرد از کشف کالای های خرد به کشف محموله های کلان در پیشگیری از ورود کالای قاچاق به کشور بسیار موثر و در دستور کار اجرایی پلیس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی برنج سراوان سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار