Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:51:14 GMT

خارج سازی شناورهای نیمه مغروق از خور گناوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۱۳۰

خارج سازی شناورهای نیمه مغروق از خور گناوه آغاز شد

داود بهادری روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بر اساس مصوبه دستگاه‌های مربوطه و هماهنگی با مراجع قضایی به مالکان شناورهای نیمه مغروق در خور گناوه  یکماه فرصت داده شد که به خارج سازی شناورهای خود اقدام کنند.

وی اظهارداشت: تاثیر مثبت این اقدام در زمینه امنیت، ارتقای سطح ایمنی تردد شناورها، اسکله و تاسیسات و عکس‌العمل مناسب در زمان حوادث غیرمترقبه بویژه آتش‌سوزی از عمده اهداف خارج سازی شناورهای مغروق در خور این بندر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حدود  ۴۲ شناور مغروق در خور این بندر وجود  دارد که طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید خارج سازی شوند.

رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه بیان کرد: براساس دستورالعمل ساماندهی و برای تشویق مالکان شناورهای مغروق، یکی از شروط ساماندهی شناور جدید در خور، خارج سازی شناور نیمه مغروق و ابطال گواهینامه ثبت آن در اداره ثبت و بازرسی شناورها است.

بندر گناوه از بنادر فعال تجاری استان بوشهر دارای بیش از  ۹۰۰  فروند شناور باری فعال است. 

برچسب‌ها دریا خور گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریا خور گناوه دریا خور گناوه خارج سازی شناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود. تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088031 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد