Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال ۲۳۹ هزار تن گوجه فرنگی در استان تولید می‌شود، گفت: امید داریم تا با توجه به حذف محدودیت‌های صادراتی و کاهش میزان تولید به نسبت سال قبل، شاهد مشکلات کمتری برای کشاورزان در فروش محصول باشیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نادر صادقیدر جلسه بررسی وضعیت خرید و فرآوری محصول گوجه فرنگی و سیب صنعتی استان اظهار داشت: سال گذشته ۱۳ هزار تن از ۲۵۰ هزار تن گوجه فرنگی تولیدی در استان به صورت حمایتی توسط تعاون روستایی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی تأکید کرد: لغو محدودیت‌های صادراتی در ارتباط با گوجه فرنگی و فرآورده‌های آن تا پایان مهرماه سال جاری است ولی به دنبال حذف محدودیت‌ها تا پایان سال هستیم.

معاون استاندار تصریح کرد: اگر صادرات به خوبی صورت گیرد مطمئنا بیش از پیش کمک حال کشاورزان خواهیم بود.

صادقی همچنین با اشاره به تولید یک میلیون ۲۰۰ هزار تنی سیب در سال ۹۸ در سطح استان، بیان کرد: میزان پیش بینی شده امسال رقم یک میلیون و یک صد هزار تن است که ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تن از این میزان به صورت صنعتی عرضه خواهد شد.

وی با بیان این که متأسفانه کشاورزی آذربایجان غربی به صورت سنتی پیش می‌رود، تصریح کرد: مدیریت زنجیره تأمین که یکی از مهم‌ترین موضوعات در بازار دنیای امروز است در بازارهای ما قابل مشاهده نیست و همین موضوع سبب ناهماهنگی میان عرضه و تقاضا شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوجه فرنگی صادرات رب گوجه فرنگی سیب درختی آذربایجان غربی گوجه فرنگی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه   کارگروه بسیج سازندگی استان به ریاست استاندار و ماهانه با معاونین برگزار خواهد شد افزود : برای عمل  به منویات رهبر معظم انقلاب  و تحقق شعار سال ((جهش تولید با مشارکت مردم )) به  سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان عربی در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرار گاه سازندگی و محرومیت زدایی ابلاغ ماموریت شده است.

سرهنگ حیرانی افزود:  ما از اعتبارات تبصره ۱۸ برای  ایجاد اشتغال و جهش تولید دراستان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک ها معرفی  و۸۵۰ صندوق قرض الحسنه اشتغال آفرین مردم پایه در تمامی شهرستان ها ی استان  ایجاد کردیم  .

وی  ازعدم محدودیت قیر رایگان دراستان خبرداد وتصریح کرد : هرشهرستان در ارائه درخواست  پیشقدم باشد می تواند بیشترین مقدار را جذب کند  که به ازای هر کیلومتر ۴۵ تن قیر تخصیص داده می شود.

سرهنگ حیرانی  در ادامه گفت :  قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) هم با اولویت تامین آب شرب روستایی و شهری ،ساخت مدارس و راههای روستایی و مسکن روستایی در رفع محرومیت از چهره مناطق محروم عمل می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • ظرفیت سازی برای خرید بیش یک میلون تُن گندم در آذربایجان غربی
  • تولید ۴۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی!
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد