Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@10:24:07 GMT

کشف ۲۴ میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۲۵۴

کشف ۲۴ میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف بیش از ۲۴ میلیارد ریال ارز از قاچاقچیان و دستگیری ۲ متهم توسط پلیس فرودگاه شیراز خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "حسن مهری" با اعلام خبر کشف ۲۴ میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاران بنده در پلیس فرودگاه شیراز به دو مسافر خروجی به مقصد دوبی مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها انواع ارز‌های خارجی به ارزش ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با همکاری پلیس فرودگاه پس از کشف ارز قاچاق از وسایل آن ها، در نهایت پرونده در خصوص هر دو متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر تشکیل و به همراه ارز و کالای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دیگر اقدام ارزنده پلیس فرودگاه شیراز در کشف کالای قاچاق (برد ماینر) در عملیات مشترک با پلیس امنیت اقتصادی افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی توسط پلیس فرودگاه شیراز ۲ کارتن حاوی ۳۶ دستگاه هش برد (هسته اصلی دستگاه ارز دیجیتال) به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

وی در خصوص جزئیات این کشف تصریح کرد: پس از اطلاع از اینکه افرادی قصد انتقال قطعات ماینر از شیراز به مقصد یاسوج را دارند با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و مقام قضائی موضوع در دستور کار پلیس فرودگاه شیراز قرار می‌گیرد.

سردار مهری افزود: دو اکیپ از کارکنان متبحر هر دو پلیس با رصد مسیر حرکت خودرو به ماموریت اعزام و با انجام اقدامات تامینی و مراقبتی اقدام به توقف خودرو می‌کنند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار می‌کند و پس از طی مسافتی کوتاه نهایتا با هوشیاری پلیس، خودرو متوقف و متهم دستگیر می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود هرگونه مدارک مثبته گمرکی و قانونی، کالا‌های مکشوفه به ظن قاچاق توقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار مهری پلیس فرودگاه کشف قاچاق ارز خارجی پلیس فرودگاه شیراز توسط پلیس فرودگاه ۲۴ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پرواز‌ها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که از بامداد امروز جمعه به دلیل حفظ ایمنی کنسل شده بود از سر گرفته شد.
فخرالدین کشاورز گفت: طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران درباره تعلیق پرواز‌ها در چند فرودگاه کشور؛ فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حالت تعلیق درآمده بود لذا پرواز‌ها در این فرودگاه به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شده بود.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم اکنون پذیرش مسافر دارد.

دیگر خبرها

  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل