Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:50:34 GMT

نماینده مجلس و روانخواه دلیل بازگشت بازیکن قشقایی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۲۷۶

نماینده مجلس و روانخواه دلیل بازگشت بازیکن قشقایی

بازیکن تیم فوتبال قشقایی می گوید که یک بازی مانده به اتمام مسابقات، به او گفته شده که دیگر نیازی به حضورش نیست !

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته حسین حیدری بازیکن باشگاه استقلال تهران که به فصل جاری را به صورت قرضی در قشقایی بازی کرده است، با انتشار این استوری شائبه‌هایی در مورد عدم حضور قشقایی شیراز با تمام قدرت مقابل ملوان بندرانزلی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخباری که البته مربی تیم شیرازی آن را رد کرده است، ولی حسین حیدری در گفتگویی با "ورزش سه"، ابعاد دیگری از ماجرا را روشن می کند.


حیدری در شروع صحبت هایش در رابطه با دلیل انتشار استوری روز گذشته گفت:« باشگاه به من گفته بود که دیگر برای بازی آخر نروم، ولی بعد از استوری من بحث یک مقدار جنجالی شد.


او سپس با اشاره به اینکه فروردین نماینده فعلی مجلس و مربی سابق قشقایی پس از انتشار این استوری با او تماس گرفته و پیگیر ماجرا شده، اضافه کرد:« آقای فروردین با من تماس گرفتند و پرسیدند چه اتفاقی افتاده است. حالا هم با پول خودشان برای من بلیت رفت و برگشت گرفته اند تا یک روزه بروم و برگردم. البته در این مدت تمرینی نداشته ام.»


حیدری در پاسخ به این سوال که چه زمانی اردوی تیم فوتبال قشقایی را ترک کرده است، اضافه کرد:« بعد از بازی هفته گذشته، گفتند که دیگر نیازی نیست حضور داشته باشید.»


او سپس ادامه داد:« البته برای یک نفر دیگر هم همین اتفاق افتاده است و بلیت رفت و برگشت گرفته اند ولی به هر حال حداقل ما دو نفر بدون تمرین بازی خواهیم کرد.»


حیدری درباره اینکه آیا فقط دو بازیکن پس از بازی هفته ماقبل پایانی از اردوی قشقایی جدا شده اند، عنوان کرد:« مطمئن نیستم ولی فکر می کنم هفت هشت نفریم و بقیه بچه های شهرهای اطراف شیراز باشند. حالا باید برویم شیراز، ببینیم شرایط چطور است.»


او سپس با اشاره به صحبت‌هایی که با امید رونخواه سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی که تیمش در آستانه سقوط است، گفت:« من با آقای روانخواه صحبت کردم و ایشان به شدت از این موضوع ناراحت بود. همین حالا هم که من قرار است تا چند ساعت دیگر به شیراز برگردم، شرایط بدنی خوبی ندارم ولی فقط به احترام آقای فروردین و آقای روانخواه این کار را انجام می دهم.»


از حیدری در رابطه با آینده فوتبالی اش در فصل آینده پرسیدیم که او با ابراز امیدواری بیان کرد:« من با استقلال قرارداد دارم. اگر آقا فرهاد نظرشان مثبت باشد، باید با استقلال قرارداد جدید ببندم. من سهمیه زیر 23 سال هم به حساب می آیم. بازی کردن در قشقایی اتفاق خوبی برایم بود. امیدوارم در میان پدیده‌های لیگ باشم. به خاطر عملکردی که داشتم، فکر می کنم یا با استقلال یا تیم دیگر، فصل آینده را در لیگ برتر بازی کنم.»

 

 

حسین حیدری روز گذشته با انتشار این استوری باعث ایجاد بحث هایی جنجالی درباره مسابقات لیگ یک شد.

قشقایی شیراز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قشقایی شیراز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر

به گزارش همشهری آنلاین مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

کد خبر 846890 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش