Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهدی پور سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: سرمربی تیم ملی بوکس نمی‌تواند مدیر تیم ملی باشد.  انتخاب مدیر تیم ملی به عهده رئیس فدراسیون بوکس است و احتمالا به زودی شخص مورد نظر معرفی می‌شود.

او درباره وضعیت تیم ملی بوکس جوانان گفت: حدود ۶ ماه است که ۸۰ ملی پوش بوکس را زیر نظر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی و فدراسیون بوکس برنامه ریزی خوبی را برای برگزاری اردو‌های تیم ملی انجام و آن را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه داده اند. در صورت تایید این برنامه، اردوی تیم ملی بوکس جوانان برگزار خواهد شد.

مهدی پور عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی به صورت مجازی روی تمرینات ۸۰ بوکسور نظارت دارد. طبق برنامه‌ای که فدراسیون جهانی (آیبا) ارائه کرده است، تیم ملی بوکس جوانان رقابت‌های جهانی را در پیش دارد. رقابت‌های جهانی در فرودین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. همچنین هیچ محدودیتی برای اعزام بوکسور‌های کشورمان به این رقابت وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی جوانان اظهار کرد: هدف ما این است که روی بوکس پایه سرمایه گذاری کنیم. تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی مناسب افراد بیشتری را به رشته بوکس جذب کنیم. بوکس در دنیا یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین مردم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

استکی: به دنبال اسامی در تیم ملی بوکس نیستم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بوکس تیم ملی بوکس ایران تیم ملی بوکس جوانان سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟

خلاف یورگن کلوپ که یک سال استراحت خواهد کرد، پپ لیندرز می‌تواند فصل آینده شغل مهمی را به دست آورد.

طرفداری | پپ لیندرز ماه گذشته تایید کرده بود همراه با یورگن کلوپ، به دوران حضور در لیورپول خاتمه می‌دهد. 

به گزارش تلگراف؛ دستیار یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های هدایت آژاکس به شمار می‌رود. آژاکس که توسط یان فنت شیپ به صورت موقت هدایت می‌شود، به دنبال سرمربی دائمی جدید است. تیم هلندی پس از یک فصل دشوار، خود را برای دوران گذار آماده می‌کند. در صورت انتصاب لیندرز، او بار دیگر با جوردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، در یک تیم حضور خواهد داشت. مربی ۴۱ ساله هرگز تمایل خود برای برداشتن گام بعدی در عرصه مربیگری را پنهان نکرده است. او در سال ۲۰۱۸ به طور موقت لیورپول را ترک کرد تا هدایت نایمخن در دسته دوم هلند را برعهده بگیرد، اما پس از اینکه این باشگاه نتوانست از طریق پلی‌آف به دسته بالاتر صعود کند، شغل خود را از دست داد. لیندرز کمی پس از جدایی از باشگاه هلندی به آنفیلد بازگشت و همکاری فوق‌العاده‌ای با یورگن کلوپ رقم زد.

برخی بر این باورند که لیندرز باید در لیست جانشینان کلوپ قرار گیرد. سنتی مشابه اواسط دهه ۷۰ که باب پیزلی، دستیار بیل شنکلی، اصول اسطوره قرمزها را ادامه داد. با این حال، لیندرز از همان ابتدا اعلام کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد، هرچند اگر او در جای دیگری به عنوان سرمربی اول عملکرد خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد در آینده بازگشت به آنفیلد را بررسی خواهد کرد. 

در این مورد بخوانید:

پپ لیندرز: جانشینی کلوپ؟ یه یورگن وفادارم و به همراه او لیورپول را ترک خواهم کرد

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟