Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت امروز مسکن نتیجه قصور و کوتاهی آقای آخوندی در زمان مسئولیتش در وزارتخانه راه و شهرسازی است. - اخبار سیاسی -

اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مشکل مسکن در کشور اظهار داشت: وضعیت امروز مسکن نتیجه قصور و کوتاهی آقای آخوندی در زمان مسئولیتش در وزارتخانه راه و شهرسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت و آقای آخوندی اراده‌ای برای پیگیری طرح مسکن مهر نداشتند تا از این طریق قیمت‌ها در حوزه مسکن و اجاره‌بها ثابت نگه‌داشته شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه مجلس دهم هم به خاطر عدم نظارت کافی بر عملکرد آخوندی مقصر است و کوتاهی کرده، گفت: دولت موظف به ارائه لایحه است. این لوایح در مجلس مصوب می‌شود و نظارت بر حسن اجرای مصوبات از وظایف اصلی مجلس است.

نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کننددرخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندیامضای قرارداد نوسازی 5000 کامیون فرسوده/ سرنوشت نافرجام طرح آخوندی تکرار می شود؟سخنگوی کمیسیون عمران: آخوندی باید پاسخگوی اشتباهاتش باشد

 

حسین زهی یادآور شد: مجلس یازدهم به موضوع مسکن ورود کرده و طرح دو فوریتی آن به زودی ارائه  می‌شود که با آن سالانه یک میلیون واحد مسکونی با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار نیازمندان قرار گیرد، متأسفانه این پیگیری‌ها باید در مجلس دهم صورت می‌گرفت تا مسکن به مشکلات امروزی دچار نشود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس به قصور آقای آخوندی در حوزه مسکن ورود کرده‌ و در صدد سؤال از دولت هستند، اظهار کرد: رئیس جمهور خود به کوتاهی دولتش در حوزه مسکن اذعان کرده لذا راه برای پاسخگویی دولت باز است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت طرح مسکن ملی را مطرح کرد اما مجلس معتقد است باید خانه‌هایی ساخته شود که با قیمت تمام شده ارزان در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

R31462/P/S1,15/CT15 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "مسکن مهر" وزارت راه عباس آخوندی بیشتر بخوانید... نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندی واژه های کاربردی مرتبط اخبار "مسکن مهر" وزارت راه عباس آخوندی پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ سازمان کنفرانس اسلامی در قبال اقدام اخیر امارات موضع گیری کند ۲ درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندی ۳ قدردانی سرلشکر موسوی از فرمانده معظم کل قوا ۴ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ ۵ بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است ۶ «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟ ۷ نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند ۸ روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مهمترین اخبار سیاسی روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند جلسات سران قوا برای دور زدن مجلس نیست/همگرایی قوای سه گانه نباید نقش پارلمان را تضعیف کند وزارت کشور ادعای دخالت در تعیین جدول اقامت اجباری محکومان را تکذیب کرد مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار مسکن مهر وزارت راه عباس آخوندی اخبار مسکن مهر وزارت راه عباس آخوندی مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران نماینده مجلس حوزه مسکن آقای آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس