Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:53:08 GMT

طراحی جاده ویژه برای خودروهای خودران

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۴۳۲

طراحی جاده ویژه برای خودروهای خودران

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، جاده یادشده که حدود ۶۵ کیلومتر طول دارد شهر دیترویت را به شهر آن آربور در ایالت میشیگان متصل می‌کند.

مقامات محلی ایالت میشیگان قصد دارند جاده‌هایی برای تردد خودروهای خودران در سرتاسر این ایالت تأسیس کنند. خدمات تخصصی برای این کار از سوی شرکت Cavnue ارائه می‌شود که از زیرمجموعه‌های سایدواک لبز وابسته به آلفابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاده یادشده توقف گاه‌هایی در دانشگاه میشیگان، فرودگاه دیترویت و ایستگاه مرکزی قطار میشیگان خواهد داشت. در این جاده حسگرها و ابزار متنوعی برای تبادل اطلاعات میان جاده و خودروهای خودران نصب می‌شود.

مقامات ایالت میشیگان همچنین در حال مذاکره با شرکت‌های خودروسازی همچون فورد، جنرال موتورز، بی ام و، تویوتا و غیره برای طراحی استانداردهایی برای تسهیل ساخت جاده‌های ویژه خودروهای خودران در کل این ایالت هستند. تکمیل طراحی و عملیاتی سازی این طرح حدود ۲۴ ماه به طول می‌انجامد.

کد خبر 4998775

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی خودران ایالات متحده آمریکا گوگل صنعت خودروسازی ویروس کرونا تحقیقات علمی اینترنت گوگل ایالات متحده آمریکا شبکه اجتماعی تیک تاک شرکت دانش بنیان نوآوری اینوتکس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری واکسن کرونا روسیه دونالد ترامپ گوشی هوشمند خودروهای خودران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد

ایتنا - در ماه های اخیر به دلیل مشکلات متعدد، به ویژه سختی شارژ، اقبال خریداران برای خرید خودروهای برقی در ایالات متحده کاهش یافته است.
تسلا اواخر روز جمعه ۲۰۰۰ دلار از قیمت سه مدل از پنج مدل خود در ایالات متحده را کاهش داد. این کاهش قیمت، نشانه دیگری از چالش‌هایی است که این غول خودروساز برقی به رهبری میلیاردر آمریکایی ایلان ماسک با آن مواجه است.

این اقدام پس از سقوط شدید سهام تسلا در روز جمعه انجام شد که به دنبال آن، تمامی سودهای کسب شده در سال گذشته این شرکت از بین رفت. قیمت سهام تسلا در سال جاری تاکنون حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

در ماه های اخیر به دلیل مشکلات متعدد، به ویژه سختی شارژ، اقبال خریداران برای خرید خودروهای برقی در ایالات متحده کاهش یافته است.

کاهش تقاضا برای خودروهای برقی در آمریکا به دلیل مشکلات متعددی از جمله کمبود و سختی دسترسی به شارژر، انتظار طولانی برای شارژ و رقابت فزاینده از سوی برندهای لوکس مانند مرسدس بنز و بی‌ام‌و، از جمله عواملی هستند که به این افت قیمت‌ها دامن زده‌اند.

در کنار این مشکلات تسلا یک مسئله دیگر هم دارد، رقبای لوکس تسلا نظیر مرسدس بنز و بی ام دبلیو در بازار به شدت رقابتی آمریکا خودروهایی به مراتب با کیفیت تر و زیباتر را با قیمت‌های مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

تسلا قیمت‌های مدل Y، یک SUV کوچک که محبوب‌ترین مدل تسلا و پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی در ایالات متحده است را کاهش داده است. همچنین قیمت های مدل‌های X و S، که مدل‌های قدیمی‌تر و گران‌تر آن هستند نیز با کاهش مواجه شده‌اند. این در حالی است که قیمت سدان مدل ۳ و سایبرتراک ثابت ماند.

این کاهش قیمت سبب شده است تا قیمت شروع در ایالات متحده برای مدل Y به ۴۳ هزار دلار، مدل S به ۷۳ هزار دلار و مدل X به ۷۸ هزار دلار کاهش یابد.

ماسک در اوایل روز شنبه در ، پلتفرم ایکس نوشت که هزینه یک تسلا سطح پایه پس از احتساب اعتبار مالیاتی فدرال و صرفه جویی در بنزین تنها ۳۰ هزار دلار است.

اما در حالی که برخی منتظر معرفی مدل ۲، یک خودروی الکتریکی ارزان‌قیمت از تسلا بودند، گزارش‌هایی مبنی بر احتمال کنار گذاشتن این پروژه توسط ماسک منتشر شده است. این موضوع، ابهامات بیشتری را در مورد آینده این شرکت ایجاد کرده است.

اخیراً این شرکت اعلام کرد که قرار است ۱۰ درصد از کارکنان خود را در سطح جهانی، یعنی حدود ۱۴ هزار شغل را کاهش دهد. این شرکت همچنین اعلام کرد که تقریباً ۴۰۰۰ دستگاه از سایبر تراک های خود را پس از کشف این موضوع که پدال گاز ممکن است گیر کند و احتمالاً باعث شتاب ناخواسته خودرو و افزایش خطر تصادف شود، فراخوان کرده است.

ماسک روز شنبه تایید کرد که سفر برنامه ریزی شده برای تعطیلات آخر هفته به هند برای دیدار با نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور را به دلیل «تعهدات بسیار سنگین تسلا» به تعویق انداخته است. او در ایکس گفت که مشتاقانه منتظر برنامه ریزی مجدد این سفر برای اواخر سال جاری است.

این در حالی است که تسلا قرار است روز سه‌شنبه نتایج مالی سه ماهه اول خود را ارائه دهد.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که به دلیل افزایش رقابت و عدم موفقیت در جذب خریداران بیشتر با وجود کاهش قیمت‌ها، فروش جهانی این شرکت در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد