Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@15:54:23 GMT

راه درآمد برخی والدین؛ اجاره دادن کودکان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۴۹۸

راه درآمد برخی والدین؛ اجاره دادن کودکان

رویداد۲۴ حبیب‌الله مسعودی فرید با اشاره به طرح جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: در این طرح ما بنا نداریم به‌صورت ضربتی عمل‌کنیم چرا که هدف از اجرای این طرح، ساماندهی این افراد بر اساس طرح‌های علمی و کارشناسی شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون این طرح در شهر تهران آغاز شده است و به‌زودی در سایر استان‌ها اجرا خواهد شد ضمن اینکه مبنای این طرح این است که کودکان شناسایی شده در معابر و خیابان‌ها به خانواده‌ها ارجاع داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به سپردن این کودکان به خانواده‌هایشان پس از طی کردن فرایند مددکاری متذکر شد: در صورتی که خانواده صلاحیت پذیرش فرزند خود را نداشته باشد با حکم مراجع قضایی، کودک به مراکز سازمان بهزیستی سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ابهام در مرگ آرمین کودک ۱۱ ساله کرمانشاهی/ احتمال سوءاستفاده از کودک و اجاره معده برای خرید و فروش مواد مخدر

فرید تصریح کرد: بر اساس گزارشات مددکاران و پیگیری‌های انجام شده، تعدادی از کودکان توسط خانواده‌های خود به افراد سودجوء برای کسب درآمد در معابر و خیابان‌های اجاره و کرایه می‌دهند! قطعاً این موارد کودک‌آزاری است و تخلف محسوب می‌شود و سازمان بهزیستی از طریق مراجع قضایی با این افراد برخورد خواهد کرد.

وی در رابطه با میزان اجاره و کرایه کودکان توسط افراد سودجوء گفت: در این زمینه ارقام مختلف است و مدل‌های متفاوتی وجود دارد.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کودکان کار کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!

با توجه به افزایش قیمت‌ها بسیاری از افراد توان خرید حتی خودرو‌های داخلی مثل پراید را هم ندارند.

به همین دلیل اجاره خودرو حتی به صورت ساعتی باب شده است.

اجاره خودرویی مثل پراید در تبلیغات از حدود ساعتی ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

به نوعی بسیاری از افراد هم برای کسب درآمد خودرویشان را اجاره می‌دهند تا از این حرکت سودی دریافت کنند.

منبع: روزگار خودرو

tags # پراید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید
  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • روش‌های تربیتی مناسب فرزندان اتیسمی + فیلم
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد