Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@10:22:49 GMT

رسانه‌ها در مقابله با هجمه استکباری در مورد محرم ایستادگی کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۵۳۰

رسانه‌ها در مقابله با هجمه استکباری در مورد محرم ایستادگی کنند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با اشاره به راه اندازی برخی پویش‌های استکباری برای کمرنگ جلوه دادن مراسمات محرم امسال، گفت: رسانه‌ها در مقابله با هجمه استکباری در مورد محرم ایستادگی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عبدالمهدی حق‌شناس صبح امروز در جلسه اعضای شورای قشر بسیج رسانه مازندران در ستاد سپاه کربلای استان با اشاره به آغاز فعالیت سازمان بسیج رسانه استان از سال 94، اظهار داشت: هم اکنون 22 کانون بسیج رسانه مازندران فعالیت دارد و کمک کار اهالی رسانه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوران کرونایی فعالیت سازمان بسیج رسانه استان متوقف نشده و دوره‌های حلقه‌های صالحین به صورت مجازی برای اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه 614 فعال رسانه ای و بسیجی استان عضو سازمان بسیج رسانه مازندران هستند، تصریح کرد: قصد داریم جامعه هدف رسانه ای عضو سازمان را به هزار نفر تا سال 1404 برسانیم.

حق شناس با بیان اینکه 406 رسانه دارای مجوز در استان فعالیت دارند، از برنامه‌ریزی برای تقویت جریان رسانه ای انقلابی در استان با حضور رسانه‌های مازندران خبر داد.

ویراست تازه «کتاب روضه» در آستانه ماه محرم از راه رسیددیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) در آستانه ماه محرم رونمایی شد+عکسالزامات برگزاری مراسم‌ محرم در استان سمنان؛ پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار هیئت‌ها قرار دارد

وی با اعلام اینکه 90 برنامه برای اعضای بسیج رسانه استان در دو سال گذشته در مناسبت‌های مختلف نظیر هفته بسیج، دهه فجر و هفته بزرگداشت اصحاب رسانه برگزار شده است، افزود: رسانه‌های استان در انعکاس اخبار مربوط به سیل، کرونا و کمک مومنانه خوش درخشیدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با تاکید بر تقویت رسانه‌های انقلابی در استان، افزود: هنر امروز رسانه، مطالبه‌گری، مبارزه با فساد سازمان یافته و حمایت از محرومان و مستضعفان باید باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و ضرورت معرفی آداب و رسوم ماه محرم از سوی رسانه‌ها، گفت: مردم علوی تبار مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان شایسته تر از قبل برگزار می‌کنند.

حق شناس با بیان اینکه پویش‌هایی متعددی از سوی برخی اجانب نظیر " نه به محرم " و : نه به عزای سالار شهیدان " در فضای مجازی از سوی ایادی استکباری مبادله شده است، افزود: دشمن از طریق محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌خواهد روی عقیده و اعتقاد جوان انقلابی خدشه وارد کند.

حجت الاسلام خطی، عضو شورای بسیج رسانه مازندران نیز در این نشست با اشاره به هجمه‌های استکبار برای کمرنگ جلوه دادن محرم امسال، گفت: تقویت کمک مومنانه و برگزاری سراسر شعر و شعور عزاداری محرم سالار شهیدان در سالجاری از طریق اهالی رسانه به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/ 681/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... رسانه آلمانی: شکست آمریکا در تمدید تحریم تسلیحاتی ایران برای همه قابل انتظار بود فرمانده انتظامی کردستان: رسانه‌ها «احساس امنیت و آرامش افکار عمومی» را میان مردم ارتقاء ببخشند خجسته‌پور: رسانه‌ها نباید به جریان تحریف بی‌تفاوت باشند/ تحریف «مامی‌توانیم» بزرگترین ضربه به کشور قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رسانه آلمانی: شکست آمریکا در تمدید تحریم تسلیحاتی ایران برای همه قابل انتظار بود فرمانده انتظامی کردستان: رسانه‌ها «احساس امنیت و آرامش افکار عمومی» را میان مردم ارتقاء ببخشند خجسته‌پور: رسانه‌ها نباید به جریان تحریف بی‌تفاوت باشند/ تحریف «مامی‌توانیم» بزرگترین ضربه به کشور پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۳ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۴ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارشات تسنیم نتیجه داد؛ شهرداری سنندج برای حفظ بنای تاریخی پای کار آمد/ "حمام شیشه" مرمت می‌شود ۶ گزارش|روایت تسنیم از مصائب بیماران کلیوی / هزینه‌هایی که در نهایت بیماران را به کام مرگ می‌کشاند ۷ دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم ۸ ۳ میلیون کیلومترمربع مناطق غبارخیز در اطراف کشور شناسایی شد مهمترین اخبار استانها دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ گزارش|بی‌توجهی مردم به استفاده از ماسک در حاشیه شهرهای استان اردبیل/ مرز بیماری و سلامتی اینجا مشخص می‌شود مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج رسانه مازندران سازمان بسیج رسانه سالار شهیدان رسانه استان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت گفت: بیش از ۶ ماه است که چشمان مردم دنیا به جغرافیای غزه و فلسطین دوخته شده است.

او با اشاره به اینکه احاطه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین بر اساس یک توطئه و نیرنگ از سوی استکبار جهانی شکل گرفت، افزود: بیش از یک قرن از ظلم و جنایت علیه فلسطین می‌گذرد و همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج به تشریح روند جنایت و احاطه زورمندانه و متجاوزانه اسرائیل علیه فلسطین پرداخت و تصریح کرد: پشت صحنه گردان اصلی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی استکبار جهانی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اشغال فلسطین و قدس ظلمی نابخشودنی علیه جهان اسلام بوده است، گفت: قتل عام مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه این مردم فراموش نمی‌شود.

او همچنین با بیان اینکه طوفان الاقصی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، افزود: به برکت طوفان الاقصی جامعه بشریت بیدار شده و چراغ حمایت از فلسطین روشن شده است.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پایان اشغالگری‌ها و وحشی گری‌های رژیم جعلی و منفور اسرائیل فرا رسیده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: فروپاشی اسرائیل شفاف و روشن بوده و این رژیم به بن بست رسیده است.

او با اینکه حمله اسرائیلی‌ها به کنسولگری ایران در دمشق یک جسارت و اشتباه استراتژیک بود، گفت: عملیات وعده صادق ستون جامعه استکبار را به لرزه در آورد.

رئیس سازمان بسیج به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی اشاره کرد و افزود: وعده صادق تنها ذره‌ای از نمایش قدرت نمایی ایران بوده است.

فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است

سردار سلیمانی با بیان اینکه وعده صادق از ریشه در فرهنگ مقاومت دارد، تصریح کرد: قدرت نظامی در کنار مؤلفه ایمانی و معنویت‌ها موفقیت آمیز است.

او با بیان اینکه فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است، گفت: بدون فرهنگ مقاومت با بالاترین تجهیزات نظامی هم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهمیت و جایگاه فرهنگ، رسانه و هنر در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد و افزود: فرهنگ و هنر و رسانه مؤثرترین ابزار برای مقابله است.

سردار سلیمانی با تأکید بر لزوم تقویت دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق اظهار امیدواری کرد: این جشنواره میدانی باز برای تبلور استعداد‌های فرهنگی و هنری شود.

او با اشاره به اهمیت قدرت نرم و معنویت بخشی جامعه اسلامی افزود: فرهنگ و هنر در ایران دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است.

رئیس سازمان بسیج با تأکید بر لزوم توجه به جامعه هنری و هنرمندان تصریح کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی باید مرز‌های جغرافیایی را در نوردد.

 منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران صحت دارد؟
  • آسیب دیدن سامانه های پدافندی ایران صحت دارد؟
  • تکذیب خبرسازی درباره آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی
  • تکذیب خبر سازی رسانه‌های غربی در مورد آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
  • تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن