Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:46:36 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۵۶۹

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان

با وجود مسائل پیش آمده درباره استراحت دادن فرهاد مجیدی به شیخ دیاباته اما این مهاجم به احتمال فراوان امروز فیکس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی امروز مقابل پیکان تهران به میدان می رود که این مسابقه برای حفظ نایب قهرمانی آبی ها اهمیت زیادی دارد. البته مساله مهم تر برای آبی ها دربی پایتخت در نیمه نهایی جام حذفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشردگی مسابقات استقلال باعث خستگی نفرات این تیم شده و از طرفی فرهاد مجیدی تصمیم گرفته به برخی بازیکنانش استراحت بدهد تا آنها برای دربی آماده باشند. همچنین مصدومیت برخی بازیکنان هم مزید بر علت شده تا نتوانند در ترکیب استقلال به میدان بروند.


در ترکیب امروز استقلال مقابل پیکان سیدحسین حسینی دروازه بان خواهد بود. در خط دفاعی احتمالا مثل بازی گذشته مقابل سپاهان محمددانشگر دفاع راست ابی ها خواهد بود و در مرکز خط دفاع هم عارف غلامی و روزبه چشمی به میدان خواهند رفت. در سمت چپ خط دفاع اما احتمالا مجیدی تغییری را ایجاد خواهد کرد و هرویه میلیچ را جای میلاد زکی پور به زمین خواهد فرستاد.


در خط هافبک با توجه به اینکه سرمربی استقلال قصد دارد به سیستم 2-4-4 برگردد، حضور علی کریمی و مسعود ریگی همچون دیدارهای قبل در مرکز زمین قطعی است. با توجه به غیبت فرشید اسماعیلی سرمربی استقلال به احتمال فراوان از وجود وریا غفوری در پست هافبک راست استفاده می کند و در هافبک چپ نیز آرش رضاوند را به کار خواهد گرفت.


در خط حمله نیز استقلالی ها قطعا ارسلان مطهری را در اختیار نخواهند داشت اما درباره شیخ دیاباته ابهام هایی وجود دارد. مهاجم مالیایی استقلال مشکلی از بابت مصدومیت ندارد اما مجیدی تصمیم گرفته بود که از او در بازی با پیکان استفاده نکند تا به استراحت بپردازد و آماده دربی با پرسپولیس شود. با این حال گفته می شود اصرارهای دیاباته برای حضور در ترکیب نتیجه داده و این بازیکن احتمالا امروز فیکس خواهد شد و به عنوان زوج مهدی قائدی در خط حمله به میدان خواهد رفت.


ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان:


سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، وریا غفوری، شیخ دیاباته و مهدی قائدی.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی بحث‌های زیادی درباره انتقالش به استقلال وجود داشت، در نهایت با وجود اصرار جواد نکونام به این مساله اما با مخالفت باشگاه مس رفسنجان در این تیم ماندگار شد.

باقری که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت محرم نویدکیا محسوب می‌شود، در بازی‌های گذشته تیمش عملکرد خوبی داشته است. او حتی در بازی جام حذفی با پیراهن مس مقابل استقلال خوش درخشید و نقش زیادی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

هافبک سابق استقلال حالا در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر برای نبرد دو باره با آبی‌پوشان آماده می‌شود. باقری امروز در ترکیب تیمش در بازی دوستانه با بهمن تهران به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

باقری امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی بار دیگر مهره‌ای کارآمد در ترکیب مس رفسنجان باشد و بتواند مقابل استقلال در اولین بازی رسمی سال 1403 هم نمایش خوبی ارائه کند.

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه استقلال مقابل شاگردان رضا عنایتی
  • آشتی‌کنان جواد نکونام با یک استقلالی
  • آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
  • فیورنتینا - میلان؛ اطلاعات بازی و ترکیب احتمالی
  • اولین حریف تدارکاتی استقلال مشخص شد
  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)