Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسنی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط به‌وجود آمده پس از شیوع بیماری کرونا موجب توقف فعالیت چند ماهه در مرز مهران و تعطیلی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی بار و مسافر در استان شد که این امر زیان قابل توجهی را به این بخش وارد کرد.

وی با اشاره به حمایت‌های سازمان به منظور جبران بخشی از خسارت وارده به دلیل شیوع بیماری کرونا بیان کرد: این سازمان در جهت حمایت از شرکت‌ها و موسسات بار و مسافر در بخش داخلی و بین المللی، رانندگان و مالکان وسایل نقلیه تحت پوشش آنان، تسهیلات بانکی را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: تسهیلات کرونایی نیز در همین راستا تمهید شده که به افرادی که در سامانه مربوطه ثبت نام کنند با همراهی بانک های عامل پرداخت خواهد شد.

حسنی با بیان اینکه تمدید کارت هوشمند رانندگان تا پایان تیرماه ادامه دارد، گفت: همچنین، برای تمدید کارت هوشمند رانندگان و ناوگان بخش عمومی سازمان، رانندگان توانستند به صورت اینترنتی و بدون اخذ تاییدیه بیمه و کارت سلامت خود با فرجه سه ماهه کارت هوشمند خود را تمدید کرده و به تبع آن از امکانات درمانی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه کار برای دریافت تسهیلات کرونایی گفت: از این تعداد هزار و ۵۳۱ راننده تسهیلات کرونا را دریافت و هزار و ۶۷۰ نفر دیگر در دست بررسی بانک های عامل می باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: وام ۶ میلیون تومانی برای رانندگان بین شهری و وام ۱۲ میلیون تومانی برای شاغلان در شرکت های حمل و نقل با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

۱۲۷ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر شامل ۷۴ شرکت و ۵۳ کالا در استان ایلام فعایت دارند.

حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

برچسب‌ها کرونا ایلام تسهیلات ارزان قیمت حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ایلام تسهیلات ارزان قیمت حمل و نقل مسافری کرونا ایلام تسهیلات ارزان قیمت حمل و نقل مسافری تسهیلات کرونا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام