Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان از خرید ۱۴ هزار تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با هدف بهره مندی دانش آموزان کم بضاعت کشور از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب آموزشی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید پرویز فتاح با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن اظهار کرد: به دنبال شیوع کرونا و اتخاذ سیاست آموزش مجازی از سوی وزارت آموزش و پرورش، تأمین 14 هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرزندان خانواده‌های مددجویان امداد را عهده‌دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بر این اساس مقرر شد با توجه به مشکلات دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در تأمین تبلت، بنیاد مستضعفان با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت کشور از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد با سایر دانش آموزان کشور، خرید 14 هزار دستگاه تبلت را متقبل شود.

وی با بیان اینکه قرار است تمامی این تبلت‌ها از محصولات تولید داخل کشور خریداری شود، گفت: بنیاد مستضعفان برای تأمین این تبلت‌ها، مبلغ 24 میلیارد تومان را تخصیص داد و این مبلغ به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شد.

اطلاعیه بنیاد مستضعفان در خصوص ملک دفتر رئیس جمهور سابق

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان بیشتر بخوانید... اطلاعیه بنیاد مستضعفان در خصوص ملک دفتر رئیس جمهور سابق قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اطلاعیه بنیاد مستضعفان در خصوص ملک دفتر رئیس جمهور سابق واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چه ترکیبات گیاهی برای "درمان کرونا در طب سنتی" استفاده می‌شود؟ ۲ وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰هزار نیروی انسانی مواجه است ۳ انفجار و آتش‌سوزی شدید در ساختمان ۴ طبقه در خیابان فخر رازی + فیلم و تصاویر ۴ دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد ۵ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم ۶ آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان ۷ دانش‌آموزان با لباس رسمی در کلاس مجازی حاضر شوند ۸ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات مهمترین اخبار اجتماعی مشخص نیست حدود ۵۰ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" برای چه کسر می‌شود؟!/ عدم صداقت مسئولان و هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان با دانشجومعلمان "اجاره دادن کودکان" به افراد سودجو برای کار در معابر و خیابان‌ها! هنوز هیچ داروی مؤثر و قطعی برای کرونا مورد تأیید قرار نگرفته است رایگانی: جریمه اپراتورها توسط هیئت دولت نافی رسیدگی تعزیرات نیست / تخلف مدیرکل سابق البرز هنوز اثبات نشده مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛پیمان پولی قابل اجرا نیست؛قوانین یک‌شبه نداریم روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد