Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@22:40:31 GMT

رونمایی از لیست خریدی که گل‌محمدی به باشگاه داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۹۸۸۴

رونمایی از لیست خریدی که گل‌محمدی به باشگاه داد

مدیران باشگاه پرسپولیس بالاخره لیست بازیکنان مد نظر کادر فنی را دریافت کردند.

به گزارش شریان نیوز،طبق اعلام رسمی سرپرست باشگاه، این لیست حاوی ۷ بازیکن در پست‌های مختلف است که مهدی رسول‌پناه باید در زمان شروع نقل و انتقالات یعنی بین ۶ شهریور تا ۲۴ آبان است، کارهای لازم برای جذب یاران مد نظر یحیی را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در لیست گل‌محمدی نام هیچ بازیکن ملی‌پوشی به چشم نمی‌خورد، اما او برای تقویت دفاع، خط میانی و به خصوص خط حمله، نقشه‌های زیادی کشیده است. پیش‌تر، از نام چند بازیکن مثل حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد میری، امین قاسمی‌نژاد، علیرضا حقیقی، صادق محرمی، محمدرضا خانزاده، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژادمهدی، محمد مرادمند، حسین مهربان، احسان پهلوان و... برای حضور در پرسپولیس اخباری شنیده می‌شد، اما به گفته رسول‌پناه، لیست جدید یحیی فقط ۷ نفره است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید